Harmoniske af en forstærker [hlp]

ja der vil være harmoncis, men de kan være lav, vil den harmoniske afhænge af, hvordan vil U-drevet ur forstærker, vil det være i sad, hvor den ikke-lineære effekt er høj, og så harmoniske vil være høj khouly

Hej; Khouly skrev:
Ja der vil være harmoncis, men de kan være lav, vil den harmoniske afhænge af, hvordan vil U-drev ur forstærker, vil det være i sad, hvor den ikke-lineære effekt er høj, og så harmoniske vil blive høj
Antag, at forstærkeren ikke er i mætning. Hvad er niveauet for harmoniske forhold til det ønskede signal? -40dBc? -50dBc? Hvor meget?

Det vil afhænge af forstærkeren charcteristics, kan jeg ikke fortælle fra det dataark, men u kan gøre noget pænt, i nogen simulator som Annoncerne bruger amp-model, og brug OIP3 og 1 dB kompression point og gevinsten at modellere forstærkeren, derefter bruge HB simulatoren, og kontrollere output harmoniske, kan det give ua rå tilnærmelse khouly

Hej; khouly skrev:
på nogen simulator som Annoncerne bruger amp-model, og brug OIP3 og 1 dB kompression point og gevinsten at modellere forstærkeren, derefter bruge HB simulatoren, og kontrollere output harmoniske, kan det give ua rå tilnærmelse
Kan du uploade et eksempel på en sådan analyse i ADS2004?

Jeg har ikke en lige nu, så jeg har brug for at skabe den, vil det tage tid, coz jeg har eksamen i disse dage khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back