HASTER!! Calibre udvinding fejl

T

truebs

Guest
Hej frieds ... Det er presserende ... venligst nogle en af u guide mig ... hvis u ved, hvad der kan være problemet ... Jeg får følgende besked, mens du kører extrc3 MODSTAND UDVINDING celle: ICV_1 BEGIN MODSTAND UDVINDING celle: ICV_2 KOMPLET: CPU TIME = 1 REAL TIME = 1 LVHEAP = 38/40/40 allokere = 29/29/29 MODSTAND UDVINDING celle: ICV_1 KOMPLET: CPU TIME = 1 REAL TIME = 1 LVHEAP = 37/40/40 allokere = 29/29/29 MODSTAND UDVINDING celle: DCORNER BEGIN 4352ERROR: res_number = 3937 nettoantallet = 0 node1 = 1098908564 count = 12370 [size = 6 ] [/size]

det kan være en regel dæk problem aldrig oplevet dette problem, selv om

Nej dæk er fint .. sine arbejdsmetoder godt for andre cellls ... Også et punkt at bemærke her er, at ovenstående fejl ikke kommer, hvis jeg bruger Hierarical GDS, i flade GDS jeg støder på dette problem. Tak anyways. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 8 minutter: [/color] [/size] kan nogen hjælpe mig med at forstå strukturen af denne besked. Jeg mener, hvad alle disse tal betyder? enhver doc eller henvisning ville også være nyttigt. tak

du har brug for til hjørnet cellen strøm forbindelser er det ikke at få den knude forbundet til VDD ... det er at få node er forbundet til jord .... problemet er med det hjørne celler, kan du tjekke ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back