Helpppp med vibrerende motor!

L

lbares

Guest
Jeg har problemer med at forsøge at finde ud af præcis, hvordan du gør følgende ... Jeg har en vibrerende motor (gerne fra en personsøger) .. her er den pic http://www.hobbyengineering.com/H3425.html Jeg kablet det op til et batteri, så den kan modtage en opladning og vibrere .. enheden fungerer fint med et batteri kilde, men Heres hvad jeg har brug for hjælp med .. Jeg ønsker at en eller anden måde finde ud af en måde at gøre "indstillinger" i kredsløbet .. med andre ord have en form for mekanisme, der kan lade enheden til at vibrere i 4 indstillinger .. de ville være: Indstilling 1: vibrere engang indstilling 2: vibrere to gange indstilling 3: vibrerer tre gange indstilling 4: OFF Jeg vil gøre alt dette arbejde i et reb / ​​pulley system .. string ville arbejde for (da motor og batteri er både små. Hvordan kunne jeg gøre det, så når jeg trækker i snoren / reb det cykler gennem disse indstillinger? helllllppppppppppppppp!-Jeg tænkte hverken gear eller noget, eller måske en form for elektriske stykke???

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back