Herbie Light-follower til Sound-follower Spørgsmål

S

Stoggs

Guest
(Copy and Paste).

Jeg er sikker på de fleste af yall er temmelig bekendt med Herbie Photovore robot ... beamland.solarbotics.net/herbie1.gif
(Kopier og Sæt ind).Mit spørgsmål er, kan jeg få denne robot til at følge en sund ved blot at skifte ud Photodiodes med Electret mikrofoner?

Tak,
Nick

Er du sjov?) Ja, du kan sætte dynamiske mikrofoner i stedet for fotodioder men dont forvente, at det følger sunde, men dioder anvendes i solcelle-tilstand i stedet for dinamyc mikrofoner - giver ac signal eller tendentiøse dc for electret microphones.

Der er jeg gætte forskellige metods at gennemføre sond radar:
- Du kan gøre retningsbestemte mikrofoner (antallet afhænger af blænde og antallet af mcirphones at få behov for præcision i retning måling) og analysere deres produktion, og vælg det stærkeste signal i den retning at gå.
- Du kan analysere pahse forskellen mellem samme signal, der kommer til 2 eller flere mikrofoner, så vidste god hastighed og afstand mellem icrophones beregne retning.At behovet for korrelation
beregning mellem mikrofoner og meget harde end første
- Du kan gennemføre trinvis array mikrofoner og scanne lyd retning ved scanning.Endnu vanskeligere end tidligere.
- Eller gøre en god retningsbestemt mikrofon sætte det på motorens rotor og drej den til 360 grader continuosly.Derefter måles igen vinkel for signal maksimal

Gut luk)

tak,Tilføjes efter 59 sekunder:thanks a lot.men er der ay nyt?

terminator83 skrev:

tak,
Tilføjes efter 59 sekunder:
thanks a lot.
men er der ay nyt?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back