Hesz

N

novak100

Guest
Velkommen!Jeg er ny til Fourm, og jeg ved ikke, om den afdeling, valgte en god, hvis ikke du flytte.
Nu har jeg en idé.Jeg vil gerne bygge til pigen til hendes toiletbord belysning i stil med Hollywoods klædeskabe for eksempel link: http://i97.photobucket.com/albums/l219/TheBeeGirl/g2_BOL1000MB_vanity_mirror.jpg.Kun, at disse rør er forbundet med dåser, og jeg ville gøre det var at stikket i stikkontakten, som påklædningsværelse kan ændre sin holdning snart.Needs 20 pærer.Kan nogen fortælle mig, hvordan man starter sådan et projekt, og hvordan man kan forbinde alle de kabler med hinanden?
På forhånd tak for din interesse.

Du skal blot tilslutte alle pærer parallelt med hinanden, og at netledningen og stikket.Kun du må huske, at kablet er korrekt valgt af den tykke glødetråden.

Samtidig, naturligvis, hvis lampe 230 V spænding, og så de ønsker at finansiere.Du skal derefter bruge kablet til den relevante afdeling,
og der er ikke nogen kabler, fordi selv ved 20 pærer 40W'ych streaming løbende vil blive størrelsesordenen 4 A.
Nr. 800 watt, men det er en lille ovn:) det vil ikke være for varm til sådan et spejl?
Tænk bedre belysning lysdioder, eller elpærer bruge en virkelig lav effekt.

Velkommen!
Hvad Col 230?
Tænk på de beskyttelseszoner.
Lyspærer brast fra vandet, og hvad er risikoen?
Efter min mening er dette ikke Halo.
Hilsen.

sztomi skrev:

Exactly.

Og endnu et argument til fordel for LED-belysning:)

Tak til alle for jeres forslag.Jeg har et spørgsmål: Led belysning giver den samme virkning?Jeg tænkte først og fremmest af denne type żaróweczkach: http://cgi.ebay.co.uk/Golfball-Bulbs-SES-E14-Cap-in-Opal-40W-Pack-of-10_W0QQitemZ380067595665QQcmdZViewItemQQptZUK_Light_Bulbs?hash=item587dcb4591&_trksid=p3286.c0.m14

novak100 skrev:

Tak til alle for jeres forslag.
Jeg har et spørgsmål: Led belysning giver den samme virkning?
Jeg tænkte først og fremmest af denne type żaróweczkach: http://cgi.ebay.co.uk/Golfball-Bulbs-SES-E14-Cap-in-Opal-40W-Pack-of-10_W0QQitemZ380067595665QQcmdZViewItemQQptZUK_Light_Bulbs?hash=item587dcb4591&_trksid=p3286.c0.m14

Velkommen!
Col [/ b] Hesz
Så jeg installere lys fremhæver, lavet af nierdzewki
30cm over vasken?

keszan skrev:

Velkommen!

Col [/ b] Hesz

Så jeg installere lys fremhæver, lavet af nierdzewki

30cm over vasken?

Velkommen
Hesz skrev:

En beskyttelseszonen gælder for stikkontakter, og ingen belysning.

Hilsen.

Zombek skrev:

Velkommen

Lidt noget om badefaciliteter i>>>

Link

Med venlig hilsen

Col Hesz

Siden hvornår har beskyttelseszoner,
ikke finder anvendelse i badeværelser?
Fotkę så.
En LED-baggrundsbelysning tilbud kol.sztomi.
Regards.: D

Og jeg foreslår, at holde novak100 kollega fortalte sin kæreste, at han er så smuk, som ...(man opfinder noget), og du vil ikke brug for så dekoreret dressing: wink:

Men seriøst-novak100 lukket om det.
Husk de regler, i særdeleshed de indsætte billeder!

Ps.Men, hvis du ønsker at indbringe sagen "opstod dressing": wink: Ved slutningen, er det venter på CI ...

Skriv det, og dressing vil være udstyret med alle former for vand attraktioner, og om det var i badeværelset (fordi jeg skłócisz fagfolk).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back