HF forstærkeren ved hjælp lavprisselskaber MOSFET

B

bobytronic

Guest
Hej, jeg vil gerne designe en HF-effektforstærker, men alle de skemaer jeg har fundet er ikke i den ønskede båndbredde! Specifikationer af forstærkeren: Input signal: 0 til 12V mellem 800Khz og 5 MHz Udgangssignal: 0 til 12V, men 60W! Jeg vil gerne tu bruge en PUSH PULL konfiguration whith lavprisselskaber MOSFET (som IRF ...). fordi HF-effekt MOSFET som MRFxxx og ARFxxx er meget dyre (30 $ enhed)! Kan du hjælpe mig venligst for denne særlige design??

Jeg synes at huske at have set et design til noget som dette ved hjælp af IRF hexfets .... Søg efter skinke hf forstærkeren irf510 på google ...

for MHz u kan øge effektiviteten ved at bruge "Low Charge" MOSFETs gerne IRF740LC af International Rectifier. de har LC suffiks i deres reservedelsnummer. for rf simulering med LC tanke er det bedre at bruge harmonisk resterende andel simulation snarere end forbigående, den er hurtig og præcis. u kan simulere dit CKT med mikroovn Office, Serenade eller APLAC eller .... BEST!

ok tak, jeg forsøger at bruge mikroovn Office. Jeg har fundet en anden udformning af magt MOSFET forstærker, men BANDPASS er omkring 100kHz! Nogen ved, hvilken komponent kan begrænse denne BP i denne struktur? (AOP har 100MHz båndbredde), men det virker ikke over 500 kHz, selv uden R11 og C5

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back