HFSS fejl

H

haydar

Guest
hej min kobling design gav nedenfor fejl. kan nogen forudsige på grund af denne fejl? Jeg har vedhæftet hfss fil. tak. [Error] Initial mesh, proces mesh3d: Kan ikke få alle overfladen trekanter.

ja, den slags fejl kommer fra model opsætning. Jeg groft modificeret ur-model, kan du fortsætte simuleringen. Min kommentar: 1. koblingen du ikke angiver det materiale og forenet, kan jeg ikke tildele materiale til det, så jeg tildelt PEC til det. 2. Kontrollér frekvensen, jeg tror, ​​det vil arbejde på så lav frekvens. Jeg løb ikke simulering, bare tjekket model. Med venlig hilsen,

Hej Jeg vil stille et spørgsmål: Må jeg nødt til at forene disse elementer? Hvis jeg gør det, når jeg ønsker at ændre det, bliver det umuligt. Jeg er nødt til at bruge lav frequncies, fordi denne kobling er beregnet til 1,5 Tesla MR-scanning maskiner.

Mener du parametrisk simulation? Definitely du kan gøre det i HFSS. Boolesk / subtraktion operation sommetider er det ikke nødvendigt, men jeg foretrækker at gøre det, gør din model let at blive læst. Må ikke bekymre dig om denne operation, jeg give dig et eksempel, to rektangulære boks tilsluttet sammen, vi parameterisere højden af ​​dem. 1 Tegn første boks, (x, y, z) (0,0,0) (dx, dy, dz) (10,10, L1) 2 Tegn anden firkant (x, y, z) (0,0, L1 ) (dx, dy, dz) (10,10, L2) huske, første gang du indtaster denne parameter, vil det minde dig input den initiale værdi af denne parameter. Derefter kan du Boolesk dem, gør dit parametrisk simulering. Med venlig hilsen,

dybest set parametrisk løsning er ganske kompliceret for mit design, fordi, da jeg ønsker at ændre længden af ​​benene, vil det påvirke hele dele. For at håndtere dette problem, jeg er nødt til at parametrize alle dele:. (Nogle gange får jeg en anden fejl: [error] Adaptive løsning setup, proces abc3d:. ABC Grænsen 'Rad1' er helt inden for modellen ikke-fysiske løsninger kan resultere . Rad1 er min stråling grænse, så skal det indeholde min model. hvorfor det give denne advarsel?

bedes du give flere oplysninger om "Adaptive løsning opsætning, proces abc3d", jeg tror, ​​den vigtigste årsag til denne fejl er den planar kobling del i din model. Om parametrisk simulation, er processen med at opbygge hele modellen tidskrævende, men jeg tror det vil arbejde uanset hvor kompleks din model er.

Jeg synes du skal ikke pareametrized alle dele, fordi det kan cosume for meget tid. Jeg foreslår, at du redigere nogle parametre og parametrized en eller to af dem alle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back