HFSS projekt modifikation?

H

Haydar

Guest
Hej
Jeg lægger mit projekt, det er 90 grader hybrit kobling.
Mit problem er at ændre længden af koblingen.Jeg trak model og resultater ikke er tilfredsstillende, så jeg ønsker at ændre længden af den nogle steder.Men jeg samlet alle små dele, og jeg kan ikke ændre dele nu.Kan jeg de-forener elementer?Behøver jeg at tegne dem igen?
Endnu et spørgsmål, ved hjælp af to eksemplarer gør livet lettere, men når jeg ønsker ikke at ændre en del at påvirke duplikere del, hvad skal jeg gøre?
tak.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej,
Du bør definere nogle projekter variabler og skabe struktur ved hjælp af dem som L for nogle længde, R for nogle radius og så videre.Ikke blot vil du være i stand til at ændre strukturer, let, men også du kan udføre parametriske sweeps og optimeringer nemt med en sådan fremgangsmåde.Rådfør HFSS online-hjælpen for flere detaljer.

-Arun

tak for dit svar
hvad med at forene?er det nødvendigt?
Et andet problem er dobbeltarbejde.skal jeg gentage?hvordan kan jeg ændre kun en af de duplikerede elementer?
tak.

Du kan udføre alle boolean operationer efter definerer variabler.Du får struktur, som du ønsker, forudsat at værdien af parametrene ikke bliver ulovlig, dvs supp den absolutte værdi af ca længde viser sig negativ.Så hvis du kan forsikre en juridisk struktur med udvalg af brugte parametre, kan du altid bruge denne fremgangsmåde.Jeg infact bruge dette til at gøre det muligt for mig at hurtigt ændre geometrier.Kan være du kan tilføje nogle uafhængige trin, hvis du har brug for at anvende ændringerne på kun en del af eller noget i den retning

-Arun

tidligere operation seqential er registreret i softwaren temp.og hvad du kan gøre, er kun omvendt følge registrere én efter én

Haydar,

For at fortryde den forene operation Højreklik på (United) objekt og klik på "Slet Sidst Operation".Dette vil skabe tilbage de oprindelige objekter.Så jeg foreslår, at du wil parametrisere længden.

I stedet for at overlappe bruge god gammeldags "Copy-Paste".Bare sørg for, at når du er indsætter du er i det globale koordinatsystem.

Itai

Haydar,

For at fortryde den forene operation Højreklik på (United) objekt (danne model træ) og klik på "Slet Sidst Operation".Dette vil skabe tilbage de oprindelige objekter.Så jeg foreslår, at du wil parametrisere længden.

I stedet for at overlappe bruge god gammeldags "Copy-Paste".Bare sørg for, at når du er indsætter du er i det globale koordinatsystem.

Itai

Jeg vil bruge copy-paste, som du antyder, fordi dobbeltarbejde kan forårsage problemet.Jeg er nødt til at overveje alle grænser.
for det andet, hvis min kobling var kun lige linjer, parametrizing ville være lettere.dog, at parametrize mit oprindelige man er så kompliceret.Derfor besluttede jeg at bruge lige linjer og parametrize disse linjer, så vil jeg bruge denne længde til at bygge kompakte form.
tak alle.

om de-forener
Jeg fandt hvordan man fortryde forene selv efter nogle ændringer, og gem operationer.
blot slette "forene" segment på listen, og alle dele form forenet et objekt vil blive de-forenet.

mine to cents:
koblingen i dit design har nogle symmetri propeties vi kan bruge.det bør være nyttigt at opbygge parametriske studere model.Opbygge et S-formet element (forener 1 rektangel og to segmenter af bue), derefter to eksemplarer og flytte, forener necessay del og subtrace unødvendige del.Ønsker kan du få, hvad jeg siger.
PS, er der nogen forskel om kopi paste og dobbelte flytte?

Best Regards,

asdfaaa skrev:

mine to cents:

koblingen i dit design har nogle symmetri propeties vi kan bruge.
det bør være nyttigt at opbygge parametriske studere model.
Opbygge et S-formet element (forener 1 rektangel og to segmenter af bue), derefter to eksemplarer og flytte, forener necessay del og subtrace unødvendige del.
Ønsker kan du få, hvad jeg siger.

PS, er der nogen forskel om kopi paste og dobbelte flytte?Best Regards,

Jeg kan se, thx.derefter for dit design, duplikere er bedre for parametriske studere.se dette:

Værdipapirafviklingssystemer

forener dem sammen, så er det næsten samme udformning af din kobling.^ _ ^

Best Regards,

Til Haydar:

Du kan vælge 'trække', vælg derefter '×' eller 'slet', vil du de-forener, bare prøv!

Venlig hilsen!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back