HFSS stucks

H

Haydar

Guest
Jeg kender ikke problemet, men det stucks, når det er "de første mash på den lokale maskine" overflade nyttiggørelse !!!!!!!
Er der nogen har en idé?
endnu et spørgsmål, jeg oprettet en side, derefter flytte flere gange.hvordan kan jeg se endelig stilling til den del?
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

hej
Jeg faldt den højde af luften grænse og antallet af prøver.men efter 2 timer det gived da fejl:[ERROR] Oprindelig maske, proces mesh3d: Kunne ikke gendanne alle overfladen trekanter.

Jeg vil yderligere fald parametre.

Mesh problemer afhænge af geometri.

Har du rigtigt buede overflader eller flasker?

problemet er, at: er min tegning korrekt?
anyways, jeg vil prøve forskellige mønstre og andre parametre.Hvis jeg vil være i stand til at lære HFSS, jeg vil blive meget glad! Men det er så svært at håndtere.
tak.

Jeg mindes, at jeg har hjulpet dig modificeret en lignende struktur, eneste forskel er placeringen af de 4 waveports,
In du model, ingen stelplade for tilkoblings og ingen groud referenceplanet for din koaksial feed.Det mest rimelige årsag til meshing fejl er tilkoblings del, kan du kontrollere, intet materiale har tildelt dem.Jeg har forsøgt at tildele dem til PEC, men jeg tror, kan du blive nødt til at overveje metal tab og etc,.den bedste måde er at omarbejde denne del, tildele dem materiale prtoperty og boonlean dem korrekt.
Venlig hilsen,

asdfaaa wrote:

Jeg mindes, at jeg har hjulpet dig modificeret en lignende struktur, eneste forskel er placeringen af de 4 waveports, In du model, ingen stelplade for tilkoblings og ingen groud referenceplanet for din koaksial feed.
Det mest rimelige årsag til meshing fejl er tilkoblings del, kan du kontrollere, intet materiale har tildelt dem.
Jeg har forsøgt at tildele dem til PEC, men jeg tror, kan du blive nødt til at overveje metal tab og etc,.
den bedste måde er at omarbejde denne del, tildele dem materiale prtoperty og boonlean dem korrekt.

Venlig hilsen,

ja, den model jeg modificeret til Dem, jeg har opstillet fire waveports, og alt er i orden, vi kan gøre simulation får S parameter, er jeg korrekt?Den model, du er knyttet til denne post, du
gjorde ikke korrekt indstillet waveports ingen stelplade.
Ja, for at tildele at Planformat form at PEC er det eneste valg, jeg kan vælge at gøre simulation, og nogle overvejelser, ikke kan indgå metaller (tab), og også jeg kan ikke forene denne kobling med pin af koaksial feed.Jeg tror havn bør OK, måske står over for meshing fejl, det kommer fra den model, jeg foreslår, at du omarbejde den del, omhyggeligt sæt hver eje og boonlean, anden fordel er, at vi kan gøre parametriske studerer om denne kobling.
Venlig hilsen,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back