HFSS V10 Mesh3D fejlmeddelelse under analyse

J

JuanjoSF

Guest
Hej, Når jeg forsøger at simulere en simpel struktur med HFSS V10, får jeg denne fejl: "Initial mesh, proces mesh3D: Fejl under åbning eller skrive mesh filerne" "Simulation udfyldt med henrettelse fejl på serveren: Local maskine " Jeg synes designet er korrekte, og måske kan det være et problem med det midlertidige bibliotek eller noget i den retning. Skal jeg installere i en mappe uden mellemrum? Hvis nogen ved, hvordan man løser dette problem, ville jeg være glad for at løse problemet. Thanks

Hej JuanjoSF Jeg tror din struktur er så stort hensyn til Solution frekvens (din radation boks kan være stor), at det har brug for så meshing data, det er bedre du simulere den med et kuld stråling boks jeg håber, det vil være nyttigt

Hej ali110, jeg simulerer en simpel FSS. Løsningen frekvens er 20THz. Dimensionerne af strukturen er 8x11microns (x, y), og 40microns (z), herunder dielektriske, luftfilterkassen og PML, så synes jeg dette er korrekt. Kan jeg installere programmet i en mappe med mellemrum i navnene? kunne det være problemet? Jeg siger så coz med den version 9,2 jeg havde nogle problemer i forbindelse med installationsfilen. Tak alligevel

bedes du sende din hfss fil. Det kan hjælpe andre med at finde dit problem.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back