hi Jian plz hjælp mig med denne fil ved hjælp ie3d

R

Ramani

Guest
hi Jian,

Jeg er nødt til at simulere min stablet jordet coplanare bølgeledertypen struktur ved hjælp ie3d.
her med har jeg vedlagt min struktur plz hjælp mig til at få de områder og spredning parametrs.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=553596 # 553.596.

Jeg ser frem ur svar ....

Hej, Ramani: Jeg kan ikke se en vedhæftet fil.Did I miss something?Du kan sende mig den fil på: Jian (at) zeland.com.Jeg kan forsøge at hjælpe dig i morgen.Det er sent her nu.Hilsen.

HI, Ramani: Her er nogle modeller (simple og komplekse) for dig.Da jeg ikke har alle de dimensioner, jeg har lige oprettet struktur med nogle antages værdier.Hilsen.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

hi, Jian,
tak for din hjælp.kunne u fortælle mig, vil størrelsen af elektriske og magnetiske felter variere, hvis simulere en struktur i fdtd og mor.

og i bekræftende fald, hvor langt vil være variation.

Så skam, at jeg ikke kan åbne filen, uden at den nyeste version.

Hej, Ramani:

Bestemt, metallisk struktur ændres.Feltet vil ændre sig.

Hej, Parris:

Send en e-mail til mig, og jeg kan sende dig filerne i tidligere version.Jeg vil foreslå dig at opgradere til den nyeste version, fordi det er meget bedre.Hilsen.

hi Jian,
i en jordet coplanare Waveguide, jeg gjorde ikke hitte hvilken som helst begrundelse fly, der fuldt ud dækker bunden side.it dækker kun det signal, dirigent og øvre venstre og højre jorden fly.
er det rigtigt?Jeg så strukturen i 3d defineret af u i ie3d sådan.
hvordan man definere venstre og højre bjælker i stablet jordet coplanare Waveguide.
og også jeg nødt til at sammenligne de resultater ved at løfte signalet dirigent linje i stablet gcpw af forskellige heighs.hvordan man definerer forhøjede signal dirigent linje.
plz hjælp mig .........

Hej, Ramani:

Mener du, at du ikke kan se den via dækker hele spektret af CPW grunde på siderne?Jeg bevidst gjorde det.Du ser jeg definere de negative porten på siden metaller.Howevever, kan havnen ikke defineres på en kant med den side forbundet til jorden.Jeg er nødt til at fjerne en lille del af det for at definere en negativ port på det.Dette er en pålidelig vej til en havn som denne.Hilsen.

thank you very much Jian i undersood.
hvordan kan jeg løfte det signal condutor højde ved at holde venstre og højre jorden fly i samme situation.

vil udførelsen af bølgeledertypen bedre, hvis jeg gør sådan.

Hej, Ramani:

Jeg er ikke sikker på, om det bliver bedre.Sikkert, dit underlag er sigma = 10 s / m og det er helt lossy.Hvis dit center leder ikke vil røre ved det (ved at indsætte et isoleret lag), vil det mindske tabet betydeligt.

På IE3D, kan du vælge alle de hjørner af centrum dirigent på alle lag og ændre z-koordinat af dem.

Venlig hilsen,

hi Jian,

hvordan skal værdien af s21 for bedre sammenkobling struktur.
hilsen,
Ramani

Hej, Ramani:

For en sammenkobling (passivt kredsløb), det bedste er S21 | S21 | = 1 eller 0 dB.Men du kan ikke nå det skyldes | S11 |> 0 og der er andre tab (metallisk, dielektriske, overflade bølge og stråling).Til din halvledere substrat, medfører det meget dielektrisk tab.Du har brug for nogle lave tab isoleret lag mellem bånd og SI lag.

Venlig hilsen.

hi Jian,
kunne u venligst give mig den struktur (sgcpw) ved at løfte det signal dirigent højde af nogle længde.
ser frem til jeres hjælp.
med hensyn til
Ramani

HI, Ramani:

Jeg kan ikke have alle de dimensioner, og jeg er ikke sikker på hvor meget jeg skal ophøje dem.Ophøje et lag er enkel på IE3D.Du vælge Redigér-> Lag-> Skift LAYER Z-COORINDATE.Husk at ændre substrater oplysninger, hvis de substrater er ændret simultanously.Hilsen.

hi Jian,
da jeg gjorde, som u fortalt, jeg dont finde de centrale condutor højde alene at få øget og venstre og højre jorden lag er i samme situation.
Jeg er også dont have særlig højde for at ophøje bare jeg nødt til at finde den optimale højde, hvor jeg får lavt tab.
plz hjælp mig ..
hilsen

Hej, Ramani:

Til din særlige struktur, bør det store tab, ikke blive berørt af grundstødningen metal meget.Størstedelen af tabet er fra din SI substrat med 10 ohms.cm.Du er nødt til at sætte en isoleret lag mellem dette substrat og centrum dirigent.Hilsen.

Hej, Jian:
De har givet mig en struktur, der kaldes gcpwthick, tyk i den forstand, do u betyder tykkelsen af substrat eller tykkelse af metal.
hvad kan materialet bruges til at isolere de substrat og centrale dirigent lag.
foregribelse ur svar ...
hilsen
Ramani

Hej, Ramani:

Den "tykke" model betyder, at jeg skabte en tykkelse model for metal.For dielektrikum, er det altid simuleret som det er.Der er ingen mulighed for det.Hilsen.

hi, Jian,
hvad meterial jeg kan bruge til at isolere de centrale dirigent og dielektrisk substrat.i lag arkitektur, hvordan det er muligt.
er der anyother måde til rådighed til at ændre sgcpw struktur for at mindske tabet og signal integritet effekter, såsom at tilføje ring gerne metal til to øverste GND fly.
hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back