high pass filter microstrip

P

piratheepan

Guest
Hej, kan nogen give mig oplysninger om, hvordan kan jeg designe en microstrip high pass filter.Jeg vil have nogle beregninger snarere end en software-simulering.

Du er nødt til at modellen er i et fast element high pass filter først.Så kun skjult det til microstrip high pass filter.Henvise bog af David požar for nærmere oplysninger om beregningen.

Du kan prøve at gå til denne bog

"Microstrip Filtre til RF / Microwave Applications"

af Jia-Shen G. Hong og MJ Lancaster

Personligt er jeg er ny til at filtrere design og jeg finder denne bog lettere at forstå.De har det meste af den formel, du har brug for at designe et filter.Håber dette vil hjælpe.

Jeg tror, at filteret kapitel i požar bog er meget godt udgangspunkt for mikrobølge filter design

khouly

HI,
denne bog bliver svaret på dine bønner!
David
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hej
Der er en bog med navnet "Microwave Devices & Circuits" af bħal & Bhartia.Du kan finde det meget nyttigt.Jeg har gjort gennemførelsen af Low Pass filter (Butterworth & Chebyscheff).Henvis vedlagte kode.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Koden er i Matlab format.
Også filteret formodes at være i Stige form med parallelle kondensatorer og seriel induktionsspoler.
Og koden vil kun give længden af strimlen segmenter i billedet.
Bredden af dem er relateret til impedans elementer (Zi, Zl, Zc), kan du få det nemt ved hjælp microstrip impedans forhold.

Filteret Bogen er ved Mathaei, og det er den komplette Mic-wave filter bog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back