Hitachi universal flash-programmering

P

proton

Guest
Er der nogen ved hvordan man opbygger dette nyttige programmeringsværktøj? thx proton

Behøver jeg somekinda hardware mellem PC og Hitachi at programmere det? MAX232? en eval bord fra Hitachi? Jeg er afprøvning af '3664 og '2128 microcontrollere i den nærmeste fremtid ... secmig

HI Det forekommer mig, at FDT behov den universelle flash programmør bord, som, måske, det er kun en max232 .... men nogen har skemaer eller i sidste ende den firmware, hvis den indeholder PLD eller CPU'er? thx proton

Hej, kan den skematiske findes på databladene af eval-boards, men i gerning det har en cpu på det, og Hitachi var ikke villig til at give mig bin eller hex til at programmere en selfbuilt bord. Når jeg har set en bestyrelse med kun standard TTL på det, men jeg kan ikke huske hvor og kunne ikke engang finde det igen .... Undskyld. Men alle processoren gør, er at sætte Reset og mode og alle de andre stifter i henhold til Hitachi-programmering manual. RS232-signalet kan blive skubbet gennem over et niveau-konverter tror jeg. Håber dette hjælper en smule, BioToxiIc

Nu her er linket h ** p: / / w * w.hmse.com/products/evk/docs/evb3644_um.pdf have et kig på side 119, der skal du finde den skematiske af flash-board BioToxiIc

For at bruge FDT behøver du kun et niveau konverter som MAX232 og tilslut apropiate ledninger til UC. Anden mulighed er at bruge den universelle FLASH programmering Board (UFPB) inkluderet i Evaluation Board (jeg bruger EVB2144F).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back