HJÆLP! HTRC110 & 8051

I

ittefaq11

Guest
Jeg bruger SPI til at interface HTRC110 & 8051. Jeg har alle de KODER HTRC110. Jeg ville vide, hvordan at formatere og KONTROL HTRC110 ... Hvis nogen har WRKD WID HTRC110 DEN PLZ give nogle grundlæggende hjælp til mig som jeg er ny på disse ting ..... Jeg ville vide, hvordan AT SENDE fjernbetjeningskommandoer HTRC110 .. Jeg HV ALLE KODER I HTRC110 SAMME HITAG2.H ... Jeg har brug for nogle HJÆLP desperat hvis u ønsker noget mere info DEN PLZ POST thanx en masse

I dataene dheet kan du se, hvornår du nødt til at give en høj til lav puls til DIN pin HTRC110, og derefter sætte dataene til HTRC seriefremstillede .... Læs Fase vinkel og gøre beregningerne .... sreekanth1184@yahoo.com er min mail-id .... hvis du sender 8051 kode jeg kan forklare det for dig .... Jeg har den HTRC koden for Renesas R8C/13 controller ...

tak for svaret .. faktisk dette projekt er overstået .. sin 2 år NW ... Jeg troede, u bad om biblioteker, da u har brug for det .. anyways tak igen

Hej ittefaq11. Kan du sende mig koderne? Min e-mail er viknes1985@hotmail.com Jeg begyndte at arbejde med u2270 i 3 måneder plus. Jeg kunne ikke gøre det Manchester dekodning med min pic 16f877a. Er det HTRC11001 bedre end u2270? Tak på forhånd

Jeg hv nt brugt u2270b .. men jeg tror htrc110 er bedre .. hvad jeg HRD 4m seniorer ...

hej sreekanth1184! Jeg bruger htrc110 med PIC18F4620 og jeg har nogle vanskeligheder. Jeg byggede alle antenne kredsløb, initializated IC via CONFIG_PAGES, læse fase og beregnede prøvetagningstidspunktet. Når jeg sender en READ_TAG (111 og stoppe uret pulser), jeg modtager ikke altid den TAG data. Har du noget mere? PS: Vi kan kommunikere via e-mail? Min e-mail er carlosviotto@gmail.com

Hej ittefaq11, jeg laver et lignende projekt med HTRC110 og PIC18F87J10, og jeg står over for vanskeligheder at læse tag fra HTRC. Kan du sende mig din kode til min reference? Min e-mail er yiknie@yahoo.com . Tak!

Hej, jeg vil slutte til diskussionen. Jeg er at opbygge RFID-systemet til at læse Unique og skrive HITAG Card og bruge HTRC110. Jeg har fået spørgsmål om HTRC110. Mit system skal batteriet som strømforsyning, så jeg ønsker at vågne op UC (AVR) på eksterne interrupt fra HTRC110 manchester transmission, når kortet (Unique) er tæt på magnetisk felt. Mit problem er, at HTRC110 hele tiden sender via DOUT pin-kodede data til controler (selv-kortet ikke er i nærheden af at spole). Det er min fejl (software / hardware) eller denne er normal situation? Tak på forhånd.

Hej alle, jeg vil gerne finde nogen, der har nogen erfaring med HTRC110 + 8.051 og kontrol software bibliotek. Jeg har brug for at læse ID fælles transponder EM4100 og forenelig med hjælp af dette bibliotek, men jeg er ikke i stand til at finde den rigtige måde. Jeg kan konfigurere IC, men jeg kan ikke læse tag ... Jeg ved ikke, hvilke funktioner jeg skal bruge ... Så er der nogen der kunne hjælpe mig? Tak en meget ...

Hej. Kan du sende mig koderne? Min email er josep1 (at) tlen.pl Tak

Mente du mine koder? [Quote = Józef18] Hej. Kan du sende mig koderne? Min email er josep1 (at) tlen.pl Tak [/quote]

Jeg bruger SPI til at interface HTRC110 & 8051. Jeg har alle de KODER HTRC110. Jeg ville vide, hvordan at formatere og KONTROL HTRC110 ... Hvis nogen har WRKD WID HTRC110 DEN PLZ give nogle grundlæggende hjælp til mig som jeg er ny på disse ting ..... Jeg ville vide, hvordan AT SENDE fjernbetjeningskommandoer HTRC110 .. Jeg HV ALLE KODER I HTRC110 SAMME HITAG2.H ... Jeg har brug for nogle HJÆLP desperat hvis u ønsker noget mere info DEN PLZ POST thanx en masse
Hej, nogen har assembler kode for HTRC110 og 8052? Regards Francis

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back