Hjælp (aperature koblet microstrip antenne)

H

happy12

Guest
Jeg ønsker at forbedre den front-to-back-forholdet og også minimun gevinst, kan nogen give mig nogle sugestions?Tak.
Jeg forsøgte at ændre microstrip fødeledning til Striplinen foder (metal jorden i bunden kan afspejle nogle tilbage stråling bølger), men jeg er ikke helt sikker på havnen opsætning for striplinen, der kender til dette?Tak igen.

forsøge at bygge hulrum omkring plasteret sådan her [/ img]
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Havnen opsætning til stripline bør udvides til top og bund grunde, og skal være brede nok til, at felterne fra spor ikke tillægger sider af havnen.

For HFSS modeller, er den anbefalede havn bredde 8 * w, hvis w> h og 5 * w, hvis w <h.Sørg for, at havnen bredden ikke er større end lambda / 2 i en bestemt retning eller en bølgeledertypen tilstand kan oprettes som godt.

Gain og F / B forhold som en microstrip plaster er funktioner af groundplane størrelse (jo større GP, jo højere gevinst).Sørg også for at du bruger en lav-tab dielektrisk materiale for at minimere eventuelle tab i effektivitet i det substrat, hvilket vil reducere antenne vinde.

Stacking yderligere parasitære lapper over fodret plastret vil stige vinde såvel som båndbredden når konstrueret korrekt.Dette svarer til begrebet tilføje direktører til en endfire array.

Du kan se på elektromagnetisk band forskel (EBG) strukturer for det substrat, som undertrykker overflade bølger og derfor øge stråling i bredside retning.

Og endelig, med ringformede læsning for cirkulære pletter er en metode til at reducere overflade bølger og dermed øge antenne gevinst.Du kan finde mere info om denne teknik ved at søge på Google.

Held og lykke.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back