W
Wyldcard
Guest
En af mine venner udfordret mig til at komme med en 'på billig' Junkyard design, der ikke kan bruge mikro-controllere eller computere per se.Systemet skal være en 6 DOF arm bruger serie Sårbehandling (SW) motorer i hovedsagen arm til flytning med enten lineær eller wire aktuatorer til redskaber.Systemet skal faktiske forbinde trådbunden (ikke trådløs) til en mindre del, der kan transporteres i hånden og dermed flytte større arm ved brug af haptic force feedback.
Jeg er klar over behovet for potentiometre og positionssensorer men usikker nøjagtigt, hvordan man bruger dem til at få den rette effekt.
Det er meningen, at duplikere om billig den Waldos anvendes under de 40 og 50 år til at flytte rundt radioaktive materialer.
Jeg
har googled, jeg
har søgt, og jeg har et par mønstre og kredsløb Skema men jeg håber nogen her kan hjælpe mig med finalizing ting før jeg igen ud af det endelige koncept.
Takket nogensinde så meget som jeg først for nylig fundet dette forum.
Jeg er klar over behovet for potentiometre og positionssensorer men usikker nøjagtigt, hvordan man bruger dem til at få den rette effekt.
Det er meningen, at duplikere om billig den Waldos anvendes under de 40 og 50 år til at flytte rundt radioaktive materialer.
Jeg
har googled, jeg
har søgt, og jeg har et par mønstre og kredsløb Skema men jeg håber nogen her kan hjælpe mig med finalizing ting før jeg igen ud af det endelige koncept.
Takket nogensinde så meget som jeg først for nylig fundet dette forum.