Hjælp brug for en chauffør for en 12 volts ventil

T

tnp_ngo

Guest
hej jeg har brug for hjælp med en

kredsløb til at køre en 12 volts ventil den ting er, at

Jeg bliver nødt gerne 10 -14 ventiler og jeg har brug for ventilerne
at være på forskellige intervaller på forskellige tidspunkterhelp please

Allen Bradley PLC.Masser af ældre sparke rundt undertiden billige
Senest redigeret af KDunross den 17. maj 2006 21:07, edited 1 time i alt

Dette er virkelig synes at være en meget simpel opgave ..
Du kan ansætte en mikrocontroller (PIC, 8051-derivat, ..) med 12 eller mere.General Purpose Ind-/udgange og som drivere, du kan overveje BJTs, MOSFETs eller integreret drivkræfter, som ULN2003 (se http://www.xdesignlabs.com/chips/uln2003a.pdf), som vil afhænge af den aktuelle vurdering af ventilerne. .

Hilsen,
IanP
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

ok det integrerede føreren at se godt ud, så hvordan ville jeg interface ventilen
at det bare lige op forbindelser????

Tag et kig på billedet nedenfor ..
Det viser eksempler på, hvordan du forbinder belastninger ved hjælp af ULN2003 driver IC ..

Hilsen,
IanP
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

hej tak ianp været meget hjælp, men hvad det at tilslutte den til
output H7 K

Denne forbindelse bruges til at forbinde katoder af fastspænding (frihjul / fangst) dioder til V ..
Citat:

Alle induktive enheder, der opererer i DC kredsløb, der tændes og slukkes (enten ved en kontakt eller elektronisk kredsløb), bør have en diode er forbundet på tværs af deres bredbånd til at fange den induktive flyve tilbage.

ok nu, at jeg forstår mere om, hvad der diode er for
Hvordan kan jeg finde ud af, hvad værdien skal jeg bruge for diode
Hvordan beregnes dioden værdi ?????

Driver chips er tilgængelige på markedet, får det

ULN .. (noget) for 12 volt det ender med 12 ..Søg få det chips og bruge det thats bedreHilsen
Shankar

Den ULN2003 har dioder allerede inde, så du behøver ikke at beregne noget om dem.Deres vurderinger stemmer overens med de af føreren transistorer, så længe du ikke overskrider den transistor aktuelle, når magnetventil er tændt, så dioder vil være fint.

IMHO, der er særlige typer af føreren (i dont huske ID), der sættes fuld spænding ved start og efter forsinkelse reducere den til at holde magten ned og undgå spole opvarmning.
tnp_ngo, sætte din ventil kontinuerligt (max tid du tror det vil være laoded) i henhold til 12V og kontrollere dens temperatur, før du fortsætter.

Du skal fortælle den nødvendige spænding og løbende at kontrollere ventil.Du kan bruge ULN2803 til dette.

Kan jeg vide, hvor man køber dem, DC magnetventiler online??

Til tnp_ngo,
Du må hellere lade os vide, din ventil specs: strøm, spænding kræver, og som du ønsker at kontrollere dem manuelt, ved hjælp af følere / transducere, eller bare pc, ...

Mere specifik info vil lade os kan hjælpe dig bedre.

nguyennam

tnp_ngo skrev:

hej jeg har brug for hjælp med enkredsløb til at køre en 12 volts ventil den ting er, atJeg bliver nødt gerne 10 -14 ventiler og jeg har brug for ventilerne

at være på forskellige intervaller på forskellige tidspunkterhelp please

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back