Hjælp!! CST mikrobølge Studio - antenne design

A

angolaX

Guest
Jeg laver et projekt om UWB antenne design ... Jeg har for nylig installeret CST Studio Suite 2006, for antenne simulation, men jeg ved ikke, hvordan man arbejder med denne software. Er der nogen har nogen tutorial om at designe (nogen) antenne CST? venter på dit svar ... tak

Der er hjælpefiler i cSt som hjælper u gennem desining .. masser af examplesa er der

Der skal være en tutorial pdf: C: \\ Programmer \\ CST Studio Suite 2006 \\ Dokumentation \\ mikroovn Studio du kan håndtere bruger it.I gjorde

ingen smerter, ingen gevinster, bør du læse hjælp og simulere nogle ordianry eksempler efter vejledning af hjælpefiler

[Quote = angolaX] jeg laver et projekt om UWB antenne design ... Jeg har for nylig installeret CST Studio Suite 2006, for antenne simulation, men jeg ved ikke, hvordan man arbejder med denne software. Er der nogen har nogen tutorial om at designe (nogen) antenne CST? venter på dit svar ... tak [/quote] 1st. Jeg vil gerne ønske dig låse designe antenne til UWB! Du vil se mange udfordringer, når du gør det. Mit råd glemme FR4 og gå til RO4003 (eller bedre). Så jeg ønsker at bringe denne artikel http://www.eetasia.com/ART_8800487045_499488_NT_0b2512b7.HTM for at din opmærksomhed. Hvis UWB er det vigtigste produkt i din virksomhed, så tænk to gange ... Til sidst, som resten af befolkningen skrev CST har en meget god bog, og der er en hurtig start guide så godt. Det vil tage dig mindre end 2 dage for at have nok viden til at starte dit design. Lad os vide, hvis du har specifikke spørgsmål efter at have læst bogen.

Hej, kan AnalogX du fortælle mig fra hvilket websted jeg kan down load cstmicrowaves studie?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back