Hjælp CST MWS Advarsel Farfield er ukorrekt!

X

Xoan

Guest
Jeg simulerer en antenne. Microstip S-formet plane antenne. Tja, nogen advarsler i Trasient Simulation, men i Farfield vises denne advarsel "Farfield er unøjagtig!". Hvad er problemet?. Thanks. Version af CST MWS 4.3.

Jeg kan ikke se din model, men 1) Randbetingelser er for tæt på 2) Hvis du bruger AR filter så S11 er god, men for meget energi tilbage i systemet for en FF omdanne 3) fjerneste felt skærmstørrelse er for lille og skærer struktur eller port. HTH

Hej, - Hvor meget vi antage at tilføje så plads i grænsen? - Hvordan man bruger AR filter? og hvad er den fysiske forstand? -

Den AR filter er dybest set en reaktion prædiktor i tidsdomænet. Alt dette gør, er recognisae dæmpningen og reaktionen, og ekstrapolerer så når FFT udføres der ingen tid domænenavn trunkering fejl (krusning på S-parametre). Hvis du holder op simulationg med for meget energi i det domæne, vil AR være OK, men den nærmeste til langt tx vil være forkert. Hvis du bruger åbner tilføje afgrænsninger det vil beregne den korrekte afstand

Beklager, men denne AR-filter er noget meget nyt for mig. Er der nogen links for at læse mere om det og hvornår de skal bruge det? Der er ingen krusninger i ovenstående eksempel. As hvorfor du skal bruge AR-filter så? Vi har unøjagtige fjerneste felt resultater, kan AR-filter løse dette problem? Regards

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back