Hjælp! Fejl RES2 når køre Calibre PEX

Z

zm2006

Guest
Lykkes i køreklar Calibre Demokratiske Republik Congo og LVS, men undlader i køreklar Calibre PEX med beskeden: "Fejl ved kompilering regelfil aaa: Fejl RES2 på linje 111 i aaa-undefined lagnavnet parameter:. KKK" Hvem kan hjælpe mig? Tak!

Jeg er bange for, at denne fejl skyldes en anden error.To undgå orignial fejl, jeg slettede nogle indholdet af calibre.rcx fører til fejl, jeg spurgte ovenfor. Den oprindelige fejl er, at: "Fejl under udarbejdelse regelfil ***: Fejl TVF1 på linje 20265 af calibre.rcx-TVF præprocessor fejl: calibre.rcx: 20.265 (namespace'::'). Fejl: ugyldig kommando navn": : enhed:: enclosure_measurements "under udførelse af": enhed:: enclosure_measurements-base gate_a1-måling c_nmcore_aux-Orient all_sd-max_par 5-max_per 5 ", mens evalueringen" TVF: SETLAYER nCore_WPEPROP = [enhed:: enclosure_measurements-base gate_a1-måling c_nmcore_aux-Orient all_sd-max_par 5-max_per 5] "" Tak for din hjælp!

bruger du den version af Calibre anbefales fra din PDK dokumentation? har du følger alle instruktionerne i PDK dokumentation for PEX eller inden den regel selve filen? (F.eks miljøvariabler omfatter filstier)

bruger du den version af Calibre anbefales fra din PDK dokumentation? har du følger alle instruktionerne i PDK dokumentation for PEX eller inden den regel selve filen? (F.eks miljøvariabler omfatter filstier)
Tak! Det er den version problem, som resulterer i fejl.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back