Hjælp - har brug for forslag

S

sumit007

Guest
Hej .. Jeg har designet en dobbelt plaster mikrostrip antenne med et par forskellige EBG strukturer på feedline. (Der er omkring 4 EBG strukturer .. og hver antenne har kun 1 type EBG struktur, som anvendes .. dermed alt designet antenner er 4) ... IE3D software blev brugt til at tegne simulering resultater for S11 parametre, stråling mønstre og beregning af båndbredde. Jeg vil være opdigte dem og få målt resultater, så jeg kan sammenligne de to resultater. Dog vil fabrikation tage et stykke tid .. ca 3-4 måneder, fordi jeg dont have de nødvendige færdigheder. I mellemtiden .. Jeg ønsker at gøre nogle teoretiske studier / forskning om denne antenne (patch antenne med min EBG struktur på feedline). Faktisk har jeg bare brugt IE3D og prøvede forskellige EBG strukturer .. Thats alle .. Jeg gik ikke ind i små detaljer, hvordan man kan komme op med en ordentlig EBG struktur .. Kan u ppl du foreslå mig nogle teoretiske ting jeg kan se / forskning i for et sådant antennesystem .. hmm .. noget i forbindelse med elektromagnetisme eller noget andet ... Tak.

Hej Sumit007! Her er et link til dokumentet fra EBG struktur - kan være det vil være nyttige for dig!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back