hjælp i matlab antenne

C

cyprus

Guest
Hej kære venner im fra Cypern og jeg finder denne nice web siite og jeg har få gode informationer, jeg har et projekt omkring halvdelen bølge diople antenne min friens vi har data, og vi har brug for at trække det i MATLAB og im beder om: Hvem kan bruge Matlab hvis de kan hjælpe mig .. hvordan man tegner Polar designe en halv bølge dipol antenne ved hjælp af Matlab Jeg håber nogen kan hjælpe mig til at gøre det jeg har gjort det ved at udmærke sig ved nu vi har brug for det ved at Matlab, og hvordan kan vi bruge (GUI) eksempelvis 0 \\ 0 30 \\ 5 60 \\ 6 90 \\ 10 .. .. 330 \\ 5 og jeg vil gerne, hvis u kan rådgive mig med bøger, der taler omkring halvdelen bølge dipol antenne, håber jeg, at jeg kan finde en hjælp min hensyn til hver og en

Du kan finde dette emne til enhver elementære antenne bog. Disse er nogle antenne bog: 1 - Antenne Teori: Analyse og Design - af Konstantin A. Balanis 2 - Antenne Teori og design - af H. Paul Williams 3 - Antenne Teori og Design - fra Warren L. Stutzman, Gary A. Thiele 4 - Håndbogen af Antenna Design - af Alan W. Rudge 5 - Antenne Engineering Handbook - af Richard C. Johnson du kan finde nogle indholdet af disse bøger af Google Books Search

mange tak Jeg håber, jeg vil finde den måde, hvordan det skal gøres i Matlab tak for ur svar ... venter på flere svar held og lykke

Hej, hvis du skriver pdetool i Matlab kommando vindue, A GUI vindue åbent, og du kan nemt trække din antenne jeg håber det vil være hjælp FUL

Forudsat du har MATLAB kommandogrænseflade op at køre: 1. skabe en række vinkler (i grader) for resultaterne:>> a = [0 30 60 90 120 150 180 210 240 270 300 330 360] 2. skabe en række mønster amplituder (bemærk, dette skal have det samme antal entires som ovenstående array) - fx:>> d = [0 5 6 10 20 30 40 30 25 12 10 5 0] 3. plot resultaterne (konvertere grader til radianer) polære (A * pi/180, d) Bemærk også følgende pæn trick. Hvis du allerede har registreret andre steder (som Excel), fremhæver de data i (sige) Excel, kopiere (eller ctrl-C), skal du oprette en variabel i MATLAB som følger:>> x = [] sted MATLAB markøren (| ) i skarpe parenteser og indsætte (eller CTRL-V). Dette vil indsætte data i array uden at skulle skrive numrene.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back