hjælp i Protel DXP: problemer med at generere Gerber fil

L

lsy2004

Guest
Hej,

Jeg har brug for hjælper med Protel DXP.Hvordan kan jeg generere Gerber fil?Jeg brugte "fabrikation output: Gerber-fil", ville det have den fil med filendelsen *. Cam.Når jeg importerede itwith Gerber opfattelse, intet.Er der nogen ved, hvordan man løser det?

Tak.

I CAM-fil, skal du gå til eksport, og Gerber filer.Også, bør du kigge i NTE mappe 'projekt udgange til xxx' ...det normalt genererer gerbers derinde automatisk.

Hvis du gik til fremstilling output, og udvalgte Gerber filer, udfyldte alle de relevante felter, og kontrolleres tha relevante felter, Har du generere Gerber filer.

Hvis du bruger DXP2004 (SP1 eller senere), vil filerne findes i projekt mappen til dit bord i et sub mappe kaldet "Projekt udgange til xxxxx", hvor xxxxx er navnet på dit projekt.Hvis du bruger en tidligere version af DXP, vil filerne være i dine dokumenter bibliotek - du bliver nødt til at jage dem.

Den. CAM-fil, du tror, du ser, er bare den standard fil forlængelse, der ville blive frelst fra CAMTASTIC.Du tilsyneladende har CAMTASTIC sat op til at åbne automatisk, når du genererer gerbers.Denne skærm er lige noget for dig at se - det ændrer ikke Gerber filer, du har i den mappe, jeg nævnte ovenfor.

Brug dit operativsystem browser, og du vil opdage, at alle de nødvendige filer er der på din harddisk.

Alt dette er diskuteret under Hjælp> Indhold> PCB Fabrikation og forsamlingen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back