hjælp i systemet generator

C

ck_nandy

Guest
hej
Jeg har udarbejdet et projekt med matlab Simulink blokke og Texas blokke.
Jeg kan simulere og se m produktion i Simulink rækkevidde.m tvivl er, kan jeg oprette et vhdl kode fra dette projekt, hvor jeg har brugt
Matlab Simulink blokke ...............

do matlab Simulink blokke komme konvertere til vhdl blokke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ppppppppplllllllllllllzzzzzzzzzz svar

"ER Simulink BLOCKSET SYNTHESIZABLE EFTER XILINX system GENERATOR ?"...

Jeg er ikke sikker Vejret Simulink blokke er synthesisable i systemet generator.

Kun kan * Texas * blokke oversættes til FPGA kode.

Det Simulink blokke er typisk kun anvendes som kilde (give simulering data) og som dræn (display resultater).
Simulink blok er forbundet til Xilinx blokke ved hjælp af "gateways", som grundlæggende er "konvertere" blokke (typisk floating point til / fra fastnet-point).Du kan tænke på portaler som den fysiske stifter af FPGA.Simulink bestemmer, og læser, at data til / fra disse »ben«.Dette betyder ikke kun at arbejde inde fra Simulink miljøet, men det virker også, når Texas blokke er oversat til FPGA kode, og du lade simulationen køre i den faktiske FPGA hardware (Harware Co-simulering).
Du kan også bruge MatLab M-kode (Texas M-Code blok), men det er begrænset (kun basale logiske konstruktioner ud, hvis / da / else / sagen, grundlæggende matematiske funktioner gerne sammenligne / tilføj / trække / mult (?)).Dette kan bruges, for eksempel, at konstruere tilstand maskiner.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back