Hjælp med ARM7 kerne

K

krunal_299

Guest
En varm Hi at folk her!
Jeg er expeimenting med ARM7tdmi kerne første gang.
Jeg bruger: IAR arbejdsbord (EVAL), Wiggler (LPT) debug værktøj, at91sam7s64.
Så nogen her der har erfaringer med samme konfiguration vil gerne give mig en idé om, hvordan jeg kan integrere wiggler med IAR?
Så vidt jeg forstod form dokumentationen jeg havde været igennem, IAR har indbygget driver til Macraigor wiggler openOCD.
Så det eneste, jeg er nødt til at bruge wiggler, er bare plug den wiggler's JTAG port til målet kit, og vælg denne Macraigor som debug værktøj i Project OPTION MENU af IAR vindue.

Har jeg ret til denne opfattelse, eller jeg er nødt til at gøre nogle mere specifikke for Wiggler integration?

Og også jeg vil gerne vide, efter at Hvordan kan jeg programmere flash af de mål, som jeg ikke kunne have klar idé fra IAR dokumentation.

Thanks in advance!
mange angår!

Hej,

Jeg mener, at lettere for dig at generere HEX fil med IAR software og derefter bruge H-JTAG (www.hjtag.com) for at hente koden i mikro ved wiggler.
Håber, at dette vil hjælpe dig.
Farvel

D.

Hej!
Tak for sådan et hurtigt svar.
Du har ret, men hvad med debug?
Kan H-jtag anvendes med wiggler parallel port hardware?
lad mig gå via linket leveret af u.
Jeg tror, du har erfaring med ARM7tdmi, ethvert forslag til at begynde med (grundlæggende trin og forsigtighed) vil blive heartly appriciated.
Jeg har arbejdet med AVR serie i fortiden.Mange tak endnu en gang!
Mange angår!

Endelig fik jeg H-JTAG ressource.
Og svar om brug af H-JTAG.
Thanx!

Hej,

desværre er jeg en microcontroller nybegynder også.
Jeg bruger Keil compileren (gratis version), og jeg købte en ULINK klon (ikke dyrere), der arbejder med Keil.
Jeg bruger NXP ARM7 (LPC2xxx udgaven).
Farvel

Dan

Ok kammerat!
Ingen problem, som vi begge er biginner.
så vi vil dele vores erfaringer her.
Bye ......

HI igen!
Jeg har H-jtag med wiggler klon hardware, som jeg forsøger at kommunikere med At91sam7s64.

Men H-jtag server kan ikke gøre det.

Efter installation H-jtag setup.i am bare kører J-tag server fra sin genvejsikonet derefter jeg klikker''afsløre målet''men intet svar fra målenhed.Port test er ok.

Er der nogen, der har prøvet det samme?Hvis ja pls oplyse mig, så jeg kan komme videre.
Thanks & Regards!

Hi guys,
ønsker ikke at være destruktive her, og hvis du køber kloner du bare nødt til at arbejde gennem papirkurven.Keil anlæg stor ud af kassen med de reelle ULink eller ULINK2 mens SAM7 med IAR fungerer bedst ved hjælp af SAM-Is, der er en Atmel dedikeret J-Link fra Segger.
Begge koster et par $ eller Euros derover, men den store fordel er, de arbejder!
Bob

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back