Hjælp med at gøre programmør til følgende PICs

P

pnnavigator0915

Guest
Hey guys jeg havde brug for en hjælp til at gøre en programmør, der kunne være universel og kan programmere alle de følgende slags PICs

PIC16FXXX
PIC18FXXX

16pin, 28PIN, 40 pin

Ne af ovenstående Devices bør programmerbare på det bord?kan du foreslå noget lignende?
Hvis du har en programmør bord idé til:
PIC18F258
PIC18F442
PIC18LF442
PIC18F4455

så også de oplysninger om disse emner wud være meget velkommen!
tak
Hilsen!

pnnavigator0915 skrev:pIC16FXXX

PIC18FXXX16pin, 28PIN, 40 pinNe af ovenstående Devices bør programmerbare på det bord?
kan du foreslå noget lignende?

Hej,
Jeg har en artikel fra en FRENSH magasin til at gøre en developement bord for pics, (alle dem, u bad om, ithink).hvis interrested jeg kan scanne det og uploade det (bare spørg!).
NB: artiklen er i FRENSH, og filen kan være enorme i størrelse!

kordix skrev:

Hej,

Jeg har en artikel fra en FRENSH magasin til at gøre en developement bord for pics, (alle dem, u bad om, ithink).
hvis interrested jeg kan scanne det og uploade det (bare spørg!).

NB: artiklen er i FRENSH, og filen kan være enorme i størrelse!

Thanks dude,
I dont know fransk, men jeg kan oversætte det gennem nogle oversætte softwaren.Men hvis filen er meget lang u kan give mig et link.Mit primære mål er at gøre en C-meter, der vil i sidste ende bruges til at måle den dielektriske konstant af et bestemt materiale prøve.Jeg vil gerne grænseflade LCD til PIC18F258 og også som oensker at bruge ADC af samme PIC at få en perfekt output.Dette er min ultimative projekt del.Kan du fyre foreslå mig en ledning eller et link hvor jeg kan få programmøren kredsløb for denne PIC18f258??

Tak.
Hilsen.

Du kan bygge den ICD2 Stolz Clone.
Derefter kan du bruge ham som en ICD2 programmør bruger MPLAB IDE 7.xx
ICD2 klon arbejder med MPLAB 7.xx Byg den, og nyde alle fordelene.

Som jeg sagde før, nemmeste måde er at buld JDM programmør.Works like a charm.

Jeg tror et godt projekt for at designe en ny programmør PICs.interface PC via USB-port kan bruge 18F2550.

Prøv dette: http://www.hamradioindia.org/circuits/feng.php

Mange tak fyrene nemlig ur støtte.
Jeg har startet mit projekt som pr dine retningslinjer.
Jeg tænkte, hvis det er muligt at skrive et program i C, og derefter konvertere den til samling sprog i en PIC.Jeg mener, er der nogen tværs compiler til PIC rådighed?
Og ER jeg vil gerne have flere oplysninger om Stolz Clone.et link hvis det er muligt!
Tak.
Hilsen.

Her er linket til Lothar Stolz hjemmeside

http://www.stolz.de.be/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back