Hjælp med at lære Proteus VSM

S

sadams

Guest
Jeg har lige for nylig fik Proteus VSM PIC bundle software.Jeg vil gerne til at programmere i C / C .Jeg ved ikke, samling sprog lige nu, men jeg lærer.

I den mellemliggende tid, vil jeg gerne skrive nogle programmer for PIC-microcontrollere i C og simulere dem i Proteus VSM.Jeg tror ikke, at Proteus kommer med en C compiler.

Hvis jeg går til "Source" -> "Definer Kodegenerering Tools" og se under "Værktøj" rullemenuen det viser de forskellige typer af compilere.Jeg kan ikke se noget for C / C .

Laver jeg denne ret?Har jeg brug for at få en 3. part compiler og installere den?Hvis ja, hvilken en skal jeg købe?Tak!

Hi sadams

firstable du skal få compileren, måske fra mikrochip (http://www.htsoft.com/products/PICClite.php), så kan du prøve at simulere i Proteus.

Ctrl skrev:

Hi sadamsfirstable du skal få compileren, måske fra mikrochip (h ** p: / / www.htsoft.com / produkter / PICClite.php), så kan du prøve at simulere i Proteus.

Der er masser af kilder til fri C / C compiler på internettet, du skal bare finde dem, men dette betyder ikke, at jeg opfordre dig til at bruge ulovlige kopi.Men for en beginer med ikke mange ressourcer jeg er villig til at hjælpe dig.Lige e-mail mig på space_abyss (at) yahoo.com.

nomad13 skrev:

Der er masser af kilder til fri C / C compiler på internettet, du skal bare finde dem, men dette betyder ikke, at jeg opfordre dig til at bruge ulovlige kopi.
Men for en beginer med ikke mange ressourcer jeg er villig til at hjælpe dig.
Lige e-mail mig på space_abyss (at) yahoo.com.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back