Hjælp med Synopsys DC Syntaks

G

giggs11

Guest
hej, jeg har skrevet mit setup fil som sådan: target bibliotek {core_cell.db} link_library {* IO_cell.db Wire_load.db} symbol_library {core_cell.sdb IO_cell.sdb} Antages det, at syntaksen ovenstående er rigtigt, Mine spørgsmål er: 1) Kan to. sdb biblioteker skal angives under symbolet bibliotek? 2) IO_cell.db indeholder alle IO buffere, der skal anvendes. Bør erklæres sammen med core_cell.db under mål bibliotek ...? Jeg forsøger også at indstille drevet styrken af en af indgangene i designet til drevet af en produktion stift en IO buffer. Problemet er IO_cell.db er opgivet i link_library. Så når jeg kører kommandoen nedenfor: set_drive-rise drive_of (IO_cell / IBUF / Z) "iInput2" Compileren rapporterer en fejl, fordi biblioteket kan t findes. Hvordan skriver jeg kommandoen over til at anvende en celle fra et bibliotek i linket biblioteket ...? Hjælp tiltrængt og dermed enormt værdsat, Tak.

Du kan medtage IOlib at målrette lib til at bruge drive_of (), men husk at dont_use alle IO celle i syntese eller du kan læse lib og find dirve nummeret på den port, så du tilføje den manuelt.

En ting du bør være opmærksom på. Den faktiske Biblioteket reference navn er defineret i selve biblioteket, ikke filnavnet. De bør i højere grad tjekke sande biblioteket navn ved hjælp report_lib kommando.

Mere end ét bibliotek kan erklæres i symbol bibliotek. Ikke noget problem med det. core_cell.db bør erklæres i target_library så godt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back