hjælp mig IR fjernbetjening føler 8051

A

ajit4u

Guest
Jeg hv skrevet koden sådan måde, at ved at erobre tællerværdi, når der er en faldende flanke puls efter der er trykket Remote nede mens du trykker på samme tast min IR-sensor værdi er under forandring, hvad er problemet en di kan løse dette problem? ? Der er en kode, som er bearbejdet på HCS08, men ikke arbejder på 8051

Hej ven det første præcisere, hvilken protokol der bruges i dit IR fjernbetjening.
mens du trykker på samme tast min IR-sensor værdi er under forandring
Første ændre din sensor med samme nye sensor og brugte helt nye IR fjernbetjening og check resultat. Hvis problemet ikke løser, tjekke din kode. Jeg tror, problemet ligger i din kode, ikke i sensor Håber, at dette er at hjælpe dig, Shyam INDIEN

Jeg ved, at der er nogle problemer med denne kode .......... hvis det er muligt skrive den korrekte kode og pass til mig

Nogle IR protokoller bruger en skifte lidt. Det formål er at opdage gentage knap at trykke på i modsætning til en ventende ned-knappen. Derfor hver gang du trykker på den samme knap koden vil suppleant. Hvis du får den samme anden kode vekslende dette er ikke et problem, du sikkert bare har en kode ved hjælp af toggle bit. Du skal bare nødt til at afkode den korrekt. Hvis 3 presser producere 3 forskellige koder - du har et problem. jack

Nogle IR protokoller bruger en skifte lidt. Det formål er at opdage gentage knap at trykke på i modsætning til en ventende ned-knappen. Derfor hver gang du trykker på den samme knap koden vil suppleant. Hvis du får den samme anden kode vekslende dette er ikke et problem, du sikkert bare har en kode ved hjælp af toggle bit. Du skal bare nødt til at afkode den korrekt. Hvis 3 presser producere 3 forskellige koder - du har et problem. jack
er der intet galt i det fjerntliggende, at der er nogle problemer med denne kode hvis det er muligt bedes du ændre koden

Først fortælle os om protokollen af din IR fjernbetjening, jeg arbejdede på RC6 protokol i CCS måske dette vil hjælpe dig, hvis din protokollen er også RC6.

Første fortælle os om protokollen af din IR fjernbetjening, jeg arbejdede på RC6 protokol i CCS måske dette vil hjælpe dig, hvis din protokollen er også RC6
im benytter NEC-protokollen [color =. "Silver"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 11:23 ---------- Forrige post var på 11:21 -------- - [/size] [/color]
Første fortælle os om protokollen af din IR fjernbetjening, jeg arbejdede på RC6 protokol i CCS måske dette vil hjælpe dig, hvis din protokollen er også RC6 [. / QUOTE] Jeg var ved hjælp af NEC jeg gjorde ikke få, så i gang med opsamling metode controller

Hej ven, jeg har vedhæftet noget materiale for NEC protokol I skriver programmet for NEC-protokollen med dette materiale, og det fungere fint. Håber, at dette er at hjælpe dig Shyam

Hej ven, jeg har vedhæftet noget materiale for NEC protokol I skriver programmet for NEC-protokollen med dette materiale, og det fungere fint. Håber, at dette er at hjælpe dig med Shyam
Jeg hv protokollen, der ikke fungerer. hvis u kan ændre program betyder ændre det venligst i hv skrevet koden ved at erobre fra PSA og visning

Jeg hv protokollen, der ikke fungerer. hvis u kan ændre program betyder ændre det venligst i hv skrevet koden ved at erobre fra PSA og vise
Jeg vil se din kode nu

er du ikke sikker på, at din fjernbetjening protokol er NEC
im ikke sikker så im benytter indfange metode, som er lettere end at jeg håber

kan du fange waveforms og uploade den her finde den vedhæftede fil måske vil det hjælpe dig

kan du fange waveforms og uploade den her finde den vedhæftede fil måske vil det hjælpe dig
kan u tlf. mig hvilken protokol der bruges af seeng skematiske

Ingen dens en hardware kredsløb for sammenknytning IR reciver, og alle protokoller er samme slags hardware. du kan dømme efter de bølgeformer eller ved skriftfelter programmet, microcontroller, der vil kunne afsløre alle protokoller

Ingen dens en hardware kredsløb for sammenknytning IR reciver, og alle protokoller er samme slags hardware. du kan dømme efter de bølgeformer eller ved skriftfelter programmet, microcontroller, der vil kunne afsløre alle de protokoller
kan u tlf. mig, hvordan man skriver programmet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back