Hjælp mig med at bygge en kunstig fisk

A

ASIC

Guest
Nogen har nogen forslag? Jeg forsøger at lave en robot fisk for en fyr. Jeg ønsker ikke nogen motor lyde, da det skræmmer væk den virkelige fisk, som han formodes at studere. Er der noget materiale, at kontrakter og udvider sig ved hjælp af elektrisk strøm? Konkret bør de nuværende ikke være for høj. Andre forslag er også velkomne. ASIC

Hej, Hvad med at lave en Muppet, med kabler? Din motor vil være ude af vandet og lyd kan dæmpe i et isoleret tilfælde. En anden løsning er pneumatisk, med electropump og små rør fra sag til dine fisk. Jeg håber dette vil hjælpe dig: wink:

Nano-muskel ser interessant ud, men den kraft udeluften er 750 mA. Det er en pokkers sulten fisk:)

Prøv at bruge buitl-in magneter og kontrol on / off-processor, men den stadig høj krævede strøm.

Du kan købe en til at sætte på væggen i et par euro .... det bevæger halen .... det ser meget realistisk og endda tale! : D hc

HI ASIC Jeg har leget med nano muskel techology .. Det er ret godt Thet har nogle enhed, der kræver les end 200mA. Hvilket er acceptabelt, hvis du ikke vil holde den samme stilling i lang tid. Batterier har masser af kraft denne dag .. Jeg prøvede det Nanomuscle 400 mA version og den ting er rigeligt stærk!. Du behøver ikke at Også i USA kan du få prøver uden problemer!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back