Hjælp mig med at bygge mikroovn pinhole kamera

G

g86

Guest
Jeg vil lave en mikrobølgeovn kamera. ligesom optisk én. Ingen sporing eller sporing. Mikroovn pinhole kamera. Hvem kan hjælpe mig med at vælge: 1. En kasse 2. Pin Hole 3. Fotografiske plade 4. Fokusering linse Først og fremmest vil jeg gerne vide, hvad der vil være min output billedet?? Hvem kan hjælpe ... ::: Idea::?:

Der er to aspekter af dette problem. Både inddrage 1E4 til 1E5 forholdet mellem bølgelængder. Den fysiske størrelse skal skaleres fra en arbejdsgruppe optisk pinhole kamera ved de ovennævnte faktorer. Dette vil reducere muligheden for at overføre. Det andet problem er reduktionen af ​​en foton energi med samme faktor. Dette er showet prop (ingen løsning). Finde en ordning til afsløring, der ville arbejde på en så lav foton energi er et problem. Dette er langt under den kemisk binding energi Photo Film og båndgab af halvleder detektorer. Hvad med at bruge en to dimensionel fasesystem og almindelig mikrobølgeovn forstærker / detektor / video forstærker? Du kan raster scanne lodrette og vandrette vinkler og bruge de fundne energi til at intensiteten modulere en visning af tv-eller computerskærm type.

[Quote = flatulent] Hvad med at bruge en to dimensionel fasesystem og almindelig mikrobølgeovn forstærker / detektor / video forstærker? Du kan raster scanne lodrette og vandrette vinkler og bruge de fundne energi til at intensiteten modulere en visning af tv-eller computerskærm type. [/Quote] Ligesom CCD kamera .. right? ::: Idea::?:

Det er ikke ligefrem som en CCD. I denne metode lyset billedet falder på mange steder på halvleder og producerer fotoner. I denne metode alle antennen elementer modtage signaler og kombinere dem til en forstærker sti. Det er lidt ligesom en radar, der kun er der ingen senderen. Modtageren afhænger af aktive udledere. En anden måde at se på det er en retning at finde system med parametrene vandrette og lodrette vinkel.

Så hvordan man laver et billede. Det er ligesom en enkelt antenne, og uden at scanne hvordan vil det fungere? ::: Idea::?: [Quote = flatulent] Dette er ikke ligefrem som en CCD. I denne metode lyset billedet falder på mange steder på halvleder og producerer fotoner. I denne metode alle antennen elementer modtage signaler og kombinere dem til en forstærker sti. Det er lidt ligesom en radar, der kun er der ingen senderen. Modtageren afhænger af aktive udledere. En anden måde at se på det er en retning at finde system med parametrene vandrette og lodrette vinkel. [/Quote]

Du får et sæt af spænding for hver lodret og vandret vinkel, at du scanner antennen. Disse vil være forvandlet til visuel pixel ad elektronisk display midler. På grund af den meget store bølgelængde, vil du få meget rå billeder på grund af den brede strålevidde på alle bærbare størrelse antenne.

Hej, Hvis jeg ikke er forkert, du taler om et radiotelescope ... I forbindelse med strålen størrelsen af ​​antennen, gør som opløsning, du ønsker? og for hvilken slags billeder?

Nu er det svært at besvare dit spørgsmål, fordi jeg ikke ved meget om princippet om bearbejdning af et radioteleskop. Jeg tænkte bare om en pin hul kamera. Nu da du ved, hvis vi ønsker at erstatte med en mikrobølgeovn kamera vi nødt til at gå til en stor pin hul såvel som store hulrum, selvom de er afhængige af bølgelængde. En anden ting er, at vi ikke kan bruge en camical til at tage billedet. vi nødt til at bruge antenne til modtager billedet. Flatulent har foreslået en eller anden måde at få billedet ved at klynge af antenne og sensing den aktive stråling. Jeg føler, at vi også kan bruge en sender antenne, som kan bruges som et lyn:) Hvad synes du? Efter design og fabrikation helt sikkert jeg vil installere det på månen som mit næste projekt .. og fokusere den på jorden .. for at se udstrålende jorden og reflektor jorden .. ::: Idea::?: [Quote = Crono] Hej, Hvis jeg ikke er forkert, du taler om et radiotelescope ... I forbindelse med strålen størrelsen af ​​antennen, gør som opløsning, du ønsker? og for hvilke slags billeder? [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back