Hjælp mig med at bygge RF Signal Generator 800-1900 Mhz

L

Leosedf

Guest
Hej! Jeg har brug for at konstruere et RF-signal generator 800 til 1900 MHz Nogen idéer? nogen diagrammer? Tak

Du kan bruge Philips SA7025A eller SA8025A synthesizer og en VCO at dække dette frekvensområde. Her kan du finde nogle programmer: http://www.eetasia.com/ARTICLES/2001APR/2001APR05_AMD_RFD_AN.PDF Søg i Philips 'hjemmeside, har de lille program software, der giver dig mulighed for at programmere SA7025A ved hjælp af din pc parallelle port. Når alt er gjort, kan du udskifte applikationssoftware med en microcontroller. hensyn

Kan jeg bruge MU HP signal generator? (Hans rækkevidde er op til 1 GHz) med en frekvens dobler at opnå den 1.8GHz? er der nogen eksempler eller diagrammer til det? Tak

Tja, der er en masse Signal Generator til rådighed på markedet. Hvorfor tager du ikke købe en Sig Gen fra Agilent / HP ...... som dækker op til 2GHz? Medmindre du har stramt budget til at købe udstyr. Hvis du bruger dobler, du har brug for ekstra filtrering.

Ja. Jeg har et stramt budget, det er derfor, jeg leder efter dubler diagrammer: cry: og fordi jeg har forvejen et signal generator, der har kostet mig penge.

Prøv Agilent 8648B 9kHz-2000MHz/4000MHz Signal generator. Jeg tror prisen er mindre end USD6k. Tjek prisen på http://www.testequity.com/products/677/ Hvis du er klar, kan der ikke råd til at købe, design frekvens multiplikator. Den er enkel at bruge PIN diode eller SRD (performance er bedre), men ville du brug for ekstra filter og forstærkning, der passer til dit behov.

men hvor du skal begynde? er der nogen diagrammer svarende til det? Jeg har tjekket mange virksomheder som minicircuits intet virkelig fundet

En anden sugestion ville være at tjekke ATV sites. Du kan finde en hel del synthesizer kredsløb i mikrobølgeovnen regionen, og praktiske eksempler med teori og kredsløb. cheers sda

Leosedf: Har du virkelig ønsker at designe et signal generator? Jeg vil råde dig til at købe Nova frekvens synthesizer på 1500-2200MHz (P / N: ns2-1500104) eller 1700-2200MHz (P / N: ns2-1700104) rækkevidde. Frekvensen kan programmeres og effektniveau kan indstilles. Jeg købte 1 for efterforskning formål. Prisen er

Jeg har forvejen en HP8642A:) en dobler kan koste mere:):):) Jeg har ikke besluttet endnu

Faktisk dobbelt er ganske enkelt at design ved hjælp af PIN-diode (omvendt par). Du kan anmode om 10 gratis prøve fra Agilent. Men effektiviteten af pin dioden frekvensen multiplikator er fattigere end en SRD frekvens multiplikator. Jeg tror dit problem er løst nu .... :)

SRD? Jeg har aldrig gjort noget lignende. Hvordan kan jeg gøre det? nogen links?

SRD = Trin opsving diode. Designet kræves en vis forståelse for adfærd SRD. Jeg tror for nybegynder, kan du henvise til det vedlagte dokument til at designe multiplikator ved hjælp af PIN-diode. Men du har brug for ekstra filtrering og forstærkning på outputtet af multiplikatoren ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back