Hjælp mig med at designe en 8-bit CPU med VHDL

B

buts101

Guest
Jeg er nødt til at designe 8 bit CPU med mindst 20 instruktion, 2 mode adressering, mindst 2 register. Jeg lærer VHDL mig selv og jeg tror det vil være hjælp til at designe min cpu .. jeg behøver ikke at gennemføre på udvikling ... bare jeg nødt til at vise de RTL, tidsdiagrammer ... tak

Hej! Jeg var i stand til at simulere 16 bit CPU i Protel DXP 2004 ved hjælp af VHDL sproget. Koderne er fra "VHDL: Programmering af Eksempel" bog, som jeg downloade fra rapidshare ... men jeg glemte linket. Den Protel DXP FPGA projekt cpu er vedlagt.

Hej kan denne bog vil hjælpe dig Microprocessor Design med VHDL d \ l fra dette link h ** p :/ / rapidshare.de/files/7260676/Microprocessor_Design_VHDL_MAZ.rar.html du også kan gøre brug af Xilinxs picoblaze, som er en simpel 8-bit uP bare logger på h ** p :/ / www.xilinx.com / picoblaze Cheers

Få denne bog: Computer Organization and Design: The Hardware Software interface ved Patterson og Hennessy .... Det præsenterer en detaljeret forklaring af DataPath / styreenhed design ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back