Hjælp mig med at forbedre et Password Generator program

M

mfacen

Guest
Jeg leder efter noget kode til at generere password i en computer, og så når jeg punch password i en anden computer, den genkender er en gyldig adgangskode. Jeg har brug for en masse diferent passwords, og de skal have et mønster, så en bruger bare skrive ikke vil finde en. Tak for enhver hjælp, du kan give mig, vil enhver kode i enhver programmering lenguaje gøre, eller bare en idé om, hvordan man gør det. Min første ide = 16 numre Længde kode selv positioner genereres tilfældigt (ex. 3x4x5x3x9x6 .....), så ulige positioner er beregnet i forbindelse med tilstødende numre (ex. gennemsnit 3 4 5 3 9 6 3 4 4 5 7 - ------------- 33445435976 ...... programmet kontrollerer, om den typeorienterede kodeord overholder given regel. Ovenstående er kun et eksempel, er problemet med gennemsnitlige er, at hvis brugeren indtaster 555555555555 for eksempel er en gyldig adgangskode. nogen ideer?

Du kan altid hente fuld ordbøger og staalindustrien, fik en helvedes masse af passwords. Men så er du nødt til at bruge en afbryder eller skrive hver paswword i hånden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back