Hjælp mig med at konvertere projektor til et trådløst projektor

B

Bhavik Shah

Guest
Sir, jeg ser frem til at starte med et projekt, der handler om at konvertere normale projektoren til trådløs projektor. Jeg er stødt på nogle problemer som anført nedenfor:> håndtering af arbejdsmiljøet frekvensen eller hyppigheden af ​​kommunikation> har jeg brug for at modulere de oplysninger> IC'er er meget dyre og er ikke let tilgængelige> "omkostninger" faktor som dette er mit acadamic projekt, jeg skal færdiggøre denne, så snart posiible.So Please hjælp mig ud.

Lyder som en cool projekt, først vil jeg dont tror denne side er, at formel, men Nevermind. Tja, for det projekt, jeg tror u nødt til at tage i forhold til afstanden u ønsker at communicxate, hvis u tror ciruits er for dyrt, så prøv at bruge en infrarød forbindelse, som dem der bruges til fjernbetjeninger ... hvis u er transmiting data, jeg tror, ​​u skal graduere det, måske overføre bit, 5 og 0 V og reconstructe derefter på modtagerne. håber det hjalp

[Quote = DarkJedi] Lyder som et cool projekt, først vil jeg dont tror denne side er, at formel, men Nevermind. Tja, for det projekt, jeg tror u nødt til at tage i forhold til afstanden u ønsker at communicxate, hvis u tror ciruits er for dyrt, så prøv at bruge en infrarød forbindelse, som dem der bruges til fjernbetjeninger ... hvis u er transmiting data, jeg tror, ​​u skal graduere det, måske overføre bit, 5 og 0 V og reconstructe derefter på modtagerne. håber det hjalp [/quote] sende mig nogen links til de respektive hjemmesider, hvis muligt

Jeg er bange, men jeg dont har link til disse sites, jeg lige har fortalt dig, hvad jeg ville u, kigge efter IR ting på nettet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back