Hjælp mig med at sætte de rette parametre for LVDS i 130nm CMOS-teknologi

A

abhi_4_u

Guest
Hej, jeg gør en LVDS på 130nm CMOS-tech. Mine Specs er: 275 - 2000mVp-p forskellen input område; 400 - 750mVp-p forskellen ydelsesområde. Kan any1 plz foreslå mig at; 1.Hvad skal være maksimal strøm til mit nuværende spejl (atleast nogle rå værdi); 2.What kan være min maksimale størrelse på PMOS (i løbende spejl) for projekterings at være fabricatable. Dens en 2 Gbps design: | Jeg ville virkelig sætte pris på en hurtig n positivt svar. Thanks in Advance, Regards, Abhi

Generelt LVDS udgangsspændingen er dannet med 3,5 mA strøm gennem 100ohm opsigelse modstand. Så 350mV er en typisk Vp-p. Hvorfor din mindste sving er 400mV? At modsige med lav sving formål.

Jeg kender en ven der lavet en LVDS output buffer, fungerer indtil 3Gbps, den matchende modstanden, 100 ohm, og din ønskede sving vil afgøre den strøm, som det blev sagt, omkring 3,5 mA, om størrelsen af de PMOS enheder, er det totalt afhængige af den teknologi, hvis den gør det muligt eller ej .. Jeg tror, jeg så en størrelse på 4000/0.4 i et papir, nyde LVDS: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back