hjælp mig pls

A

amit.dounde

Guest
Jeg har brug for at vælge et emne for mit PG grad.vi er nødt til at give de emner, som i næste uge.Jeg har en liste med et par stykker.
1.om LVDS (lav spænding differenstryk signaler)
2.PLL
3.tid stretch ADC

Jeg er ikke sikker på, om disse projekter kan være afsluttet i løbet af et år.heller ikke sikker på, hvor IEEE papir for at vælge i hver.
Hvis man læser dette indlæg er at arbejde i enhver industri relateret til analog design bedes du venligst lade mig vide, om disse emner er gode, og om disse emner er i arbejde i brancher.

tak

Jeg har designet en PLL i en måned, blev det intense dog, som det PLL ikke låse for en tid.Grundlæggende er det hele afhænger af din PLL specs.Så jeg konstrueret en anden PLL, med meget mere strammere restriktioner i tre måneder, jeg havde erfaringerne fra de første PLL selv.Mit tredje PLL design tog mig kun en uge eller deromkring.

Jeg har ikke persoally designet de andre blokke.

Alle tre emner er meget grundlæggende og fælles.Du kan finde masser af ting på den.
PLL er nu "nogen kunne gøre det" stuff.Desværre er det PLL og PLL.Det er let at lave simple en som bare låse, men at gøre en, der arbejder på silicium og kunne sælge er forskellige spørgsmål.
Jeg ville foretrække, at ADC.
Hvis du ønsker at gøre LVDS - så virkelig høj freqency.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back