Hjælp mig til at arbejde med denne 8051 programmør

Det ligner software blev skrevet til DOS, så du bliver nødt til at genstarte din computer i DOS (Win95/98) eller åbne Kommandoprompt (WIN XP, Tilbehør). Put det i en ny undermappe og omfatter der din HEX fil .. og prøv igen .. Hilsen, IanP

Hej, Q1) Hvis min OS er Win2k er det kan virke? Q2) Kan du lære mig at generere hex fil ydelsesdata Jeg ved ikke, hvordan man bruger uVision til at generere, er det uVision kan generere teh hex fil? Tak ...

Q1: Win2k bør svare til XP .. Q2: Jeg bruger ikke UVISION .. Hilsen, IanP

[Quote = IanP] Q1: Win2k bør svare til XP .. Q2: Jeg bruger ikke UVISION .. [/Quote] Så i dette tilfælde, hvad skal jeg gøre? Har du nogen compiler og programmør, der kan give mig til at programmere min C-kode til min 8052 UC? Jeg nu bruger Win2K. Tak ...

Fra din er en anden post, jeg har lært, at du kan generere en HEX fil. Om programmøren: Måske ikke alt er tabt .. Jeg kan ikke teste det, fordi jeg ikke har dit kort er knyttet til min computer, men som jeg mentined, kan Win2k være magen til WinXP, og du kan gå til Start / Programmer / Tilbehør og finde den "Command Prompt" valgmulighed. Har du prøvet det? OR, ved du, hvordan du opretter "kommandoer" i den gamle DOS? Hilsen, IanP

Hej,
Hvad mener du? Jeg har allerede lagt alle kildefilen og software sammen i én mappe. Jeg har allerede prøve kommandoprompten. Er det jeg har brug for at gøre nogle indstilling om den parallelle port?

Hjælp, min erfaring med "gode gamle" DOS-programmer, der forsøger at få adgang til seriel eller parallel port hardware direkte under XP og 2000 er, at det gør normalt [color = red] ikke [/color] arbejde ... Prøv at finde et windows program til din programmør hardware eller bruge en computer med Windows 95 Oder 98 :) venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back