Hjælp om Mixer isolation

N

nassim1

Guest
Kære kolleger,

1.Jeg vil gerne vide, hvordan kan vi afgøre, isolation porte til en passiv eller aktiv mixer??

er der i forbindelse med S parametre??eller i forbindelse med de beføjelser, som P_LO, P_RF og P_Output??2.For passive mixer, typisk konvertering tab er ca -6 dB, men de fleste af de offentliggjorte dokumenter viser, at konvertering tab er positiv (som i virkeligheden er for aktive blandeturbiner) værdi og geater end 10 dB, for dette punkt, virkelig Jeg forstår ikke, hvorfor?nogen, der kan belyse dette punkt?mange tak på forhånd,

N

Citat:

er der i forbindelse med S parametre??
eller i forbindelse med de beføjelser, som P_LO, P_RF og P_Output??

Tak kspalla,

Jeg har understoud isolation havne betyder at beregne de forskellige S-parametre såsom: S21, S23 & S31 for RF-LO, RL-IF og LO-IF henholdsvis??

I vedhæftede fil nogle papirer taler om konvertering tab med Passe enhed ...
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

I mixer,
6 målinger undtagen tilbagevenden tab.
LO-RF og LO-IF kaldes lækage
RL-IF kaldes konvertering tab / gevinst.
IF-RF kaldes isoleret.

RF-LO og IF-LO er ikke vigtigt, da LO magt er langt stærkere.

Passiv blandere med konvertering tab 6dB er et godt forslag, men det kan der lider af isolering, der er vigtig.

Alle vedhæftede filer tale om konvertering tab.
Kan jeg igen bede om

Citat:

Må jeg bede Dem om at dele papir med konvektion gevinst for passive mixer?

Som jeg har skrevet, omdannelse tab normalt neagtive værdi som typisk -6 dB og papir, at jeg har sendt de taler avout konvertering tab, men med positiv værdi!

For, at jeg har wriiten konvertering gevinst i passive mixer ...jeg ingen har papir der tale om konvertering gevinst for passive mixer.

Du kan tage bemærkning om de papirer, jeg sendte, dvs, hvis omstillingen tab er positivt, at 's betyde, at vi har konvertering få ......

Jeg håber, at du har forstået mig ..

mange tak for forklaringen

For passive mixer, 6 dB omregning tab er rimelig, i et andet ord, omdannelse vinde er -6 dB.Min mening kun!

Wireless mand er korrekt.
konvertering tab 6 dB er lutter konvertering gevinst på -6 dB.

Jeg er også enig med Wireless mand.Konverteringsfrekvens Tab 0F 6 dB betyder sin konvertering gevinst på -6 dB.

Hvis du har tid tager et kig ind i faktablad udgivet af Hititte Microbølgeovn Corporation.Hvis man ser ind i deres Active Mixer Datablad, vil du finde deres specfications som Konverteringsfrekvens Tab = 6 dB, hvilket betyder, dens et tab på 6 dB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back