hjælp om STA scripts

R

rejsende

Guest
Jeg har flere uret i mit design. De har forskellige frekvenser. Jeg har at sætte falske sti fra ur til ur. Det Netlist passere STA chencking, men det mislykkedes i dynamisk simulering. Hvordan kan jeg løse dette problem i mit STA scripts?

Kun hvis ure er uden forbindelse med hinanden, så opstiller forkerte sti fra ur til ur er ok. Hvis det går STA, bør du ikke har nogen fejl ved den dynamiske simulering. Medmindre, at urene ikke ligefrem forbundne med hinanden eller noget galt med din stimulans.

Du ønsker måske at udføre den dynamiske simulering med SDF fil.Hvis det er tilfældet, skal du bruge følgende kommando i DC eller PT til at skrive ud SDF fil uden timing se mellem disse to clock-domæner.

set_anonnotated_check 0-setup-hold fra X til Y

dynamiske sim kan ikke handel på tværs ur domæne, vil du se nogle tilfælde udbrede unknow (x) signal i flip-flop med feedback mux med forkerte opførsel. Som præ-post sagde. udkommentere disse tværs domæne timing check. jeg gøre det med hånden for at ændre sdf fil. Et andet spørgsmål er prøvebillede kunne flytte en uret i at teste rigtige chip. Du bør fortælle det til test ingeniør til at acceptere en del som godt dø, hvornår det skete.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back