hjælp på teknologi-filer for at skabe Synopsys Milkyway data

S

s3034585

Guest
hej gutter jeg ønsker at lære forskellige teknologi-filer, der er nødvendige for at skabe Synopsys Milkyway database. Følgende er de filer, der er nødvendige. 1) En teknologi-fil (. Tf) 2) GDSII-filer (. GDS) 3) TDF-filer (. TDF) 4) Pad orientering oplysninger i en. CLF-fil 5) En begrænsninger fil (. SDC), der indeholder tidsmæssige begrænsninger og ur definition 6) EDIF netlist fil (. EDF), der indeholder tilslutning oplysninger 7) Design databasefil (. db), som indeholder netlist, timing og design regel begrænsninger jeg ønsker at lære strukturen af ​​disse filer, så jeg kan lave mine egne filer . Hvis nogen har oplysninger om dem, eller links kan du pls fortælle mig. Det vil være en gr8 hjælp. På forhånd tak. Tama

u kan få mere viden om disse filer fra SOLGT. hvis u har solgt så gå throu det.

Hej Arunragavan Tak for dit svar. Jeg dont kende hvad der bliver solgt, kan du pls fortælle mig om det. På forhånd tak Tama

SOLGT er Synopsys Online dokumentation. Find ud af din virksomhed SiteID og tilmeld dig på solvnet.synopsys.com. Du kan finde dokumentationen online efter du logger ind solvnet eller downloade hele bundtet i Synopsys ftp

SOLGT indeholder alle oplysninger om værktøjer Synopsys og godt tip til design. bedre u skal læse SOLGT materialer. logge ind i Synopsys ftp og få SOLGT. for login u skal kræve, at EDA forbundne selskab mail id at registrere det.

tf definerer teknologi information af processen u bruger. som metallag, vedvarende energikilder, cap, pitch og så videre, alt for meget at sige, henvise til filen give den Astro vejledning. gdsii er et binært format, som lagrer layout information. u bruge dette format til tapeout ur chip normalt. Med gdsii, kan u generere detaljer cellen opfattelse i Milkyway. db er Synopsys bestemt format. u kan gemme designet i dette format, og tranform den lib til db format. SDC er en hindring fil, som normalt indeholder uret specifikationen, multicyklus kanaldefinitionen og nogle andre design begrænsning, hvis u ved syntese, u vide det. EDIF er netlist format.

faktisk u kan google fra nettet til at blive solgt! held og lykke!

Hi guys Tak for din info .. Kan du pls fortælle mig, hvor kan jeg få til at studere strukturen af ​​disse filer, så der hjælper mig til at forstå dem. Tak på forhånd Tama [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 0 sekunder: [/color] [/size] Hej Guys Tak for din info .. Kan du pls fortælle mig, hvor kan jeg få til at studere strukturen af ​​disse filer, så der hjælper mig til at forstå dem. På forhånd tak Tama

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back