[Hjælp] PCB venligst

B

bobcat1

Guest
Hej

De filer jeg har sende til PCB menufecture blev afvist med følgende problem udstedelse af menufecture:

1) under 8 mil rum

2) kobber fylde med 5 mils slagtilfælde (ikke plottable)

kan en forklare mig problemet Jeg bruger P * CAD PCB

takbobi

Det første problem er, at du er puttimg nogle spor tættere end 8 mils, at der synes at være det mindste accepteret af din producent, så han afvise det.
I din software der bør være en vis kontrol (DRC), hvor du kan se, hvor du ikke respekterer dette.

Anyway, inden fuldstændig design bør du kontakte din producent og spørge ham, hvad er hans min.spec, at undgå at skulle arbejde.

For det andet punkt, jeg
har ikke rigtig forstået.

Mazz

Du har givet pad / spor / gap afstande i dig design, som din PCB selskab kan ikke fremstillingen.

Hvis du ikke kan laout design igen for at 8/8/8 regler for dem du skal bruge en anden fabrikant.

Det andet spørgsmål er det gelse af strock (spor), som du har brugt til at foretage nogen kobber strømmer eller 'fylder'.

Enhver form for fast kobber områder / fly rent faktisk består af masser af separate baner, der er en overlapning på de kanter og normalt trukket både på 0 grader og 90 grader.

Du kan definere disse parametre ved hjælp af Edit Properties fanerne for polygon eller kobber pour områder i dit design.

Jeg tror, at Fab klager over Anti Pad (rydning på Power og GND Layers).De fleste af Fab de kræver minimun for Anti Pad er 8 mils på hver side.Den samlede Anti Pad skal være mindst 16 mils større end hullet side.Du skal kontrollere, at igen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back