hjælp! presserende spørgsmål

J

jolia

Guest
Hej alle, bør båndbredde på forstærkerens common-mode returkredsløb være lige så stor som forstærkerens forskellen båndbredde? hvis ikke, er der nogen negativ effekt i SC kredsløb? Har det betydning for forstærkerens konverteringstid eller systemets THD?

båndbredden til CMFB skal være så stor som den differentierede opamp. I fm kredsløb, også common mode spænding nødt til at sætte. båndbredden til CMFB vil påvirke indstillingen tid

[Quote = pfd001] båndbredden til CMFB skal være så stor som den differentierede opamp. I fm kredsløb, også common mode spænding nødt til at sætte. båndbredden til CMFB vil påvirke indstillingen tid [/quote] Tak pfd001 designede jeg en forstærker, hvor båndbredden til CMFB er ikke så stor som forskellen opamp, simulere det i fm kredsløb, og forskellen resultater ( Elektrisk tilslutning-outn) er meget god, med andre ord den liggende meget well.but kun se den ene ende Elektrisk tilslutning eller outn, ser det ud til, at det ikke bosætte sig, og både single ender (Elektrisk tilslutning og outn) ændrer samme way.I har også fundet, at THD af denne SC circiut ikke er god, only80dB, mit mål er 120dB

af min egen erfaring, BW (CMFB)> = 1.5BW (forskel) er mere sikre som følge af variation, kan du ref til "Analyse af tændte kondensator common-mode feedback-kredsløb, Ojas Choksi, 2003" til kvalitativ og kvantitativ analyse

Jeg har læst noget papir, hvis CMFB OP båndbredde og dræbte sats ikke er stort nok, det kan påvirke signalets forvrængning

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back