D
dharmeshpitroda
Guest
Hej venner, jeg ønsker at gøre vægtmåling kredsløb .. Jeg har meget god viden om forskellige famalies af Mikrokontrollere og også er i dette felt skriver fra 2 år. Jeg vil gøre mit system med de laveste omkostninger og dej ydeevne for at jeg skal være smart vælgeren for del af mit projekt. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til de mennesker, der har arbejdet på dette område: 1) Jeg tror 8051 er den dej valg, men mange virksomheder har denne serie, så du kan du guide mig, som 8051 vil være min smarte valg? eller jeg nødt til at tænke ABT nogle andre familier som PIC eller andre steder ... 2) Jeg tror, jeg nødt til at bruge Load Cell og mange typer af belastning celle til rådighed i markedet, så også ven, kan du guide mig betragter dette valg? eller jeg er nødt til at tænke andre end vejecelle? 3) Hvis du alredy lave et projekt, som er direkte eller indirekte ligner dette end du give mig dokument eller kode .. Jeg vil være meget tak fyldt til dig ... Venligst, hvis du har nogen oplysninger angår alle 3 point menson derover, end du guide mig .. Jeg er forvirret ... Tak og hilsen, Dharmesh