S
stalk3r21
Guest
Hey guys, Jeg laver et projekt om trådløs opslagstavlen, og mine koder er i assembler 1. Den trådløse modul er ZigBee, og det er fra PC til PIC, 2. Displayet er dot-matrix og data vil blive taget fra EEPROM, der skal vises 3. Kun én vejs-kommunikation ved hjælp af USART fra Zigbee til PIC6f628A 4. PIC vil modtage nye data, når de forefindes fra ZigBee og opbevares i EEPROM 5. PC vil sende data via en ZigBee sender til modtageren. Så i øjeblikket jeg har fået min display til at arbejde og alt, og kan vise 128 tegn. Alt dette er præinstalleret i EEPROM. Jeg har problemer med de meddelelser del. Hvordan bruger jeg USART til at modtage en datastreng og gemme i EEPROM én byte ad gangen? Plus jeg ønsker ikke at gøre det polling metode. Vedhæftet er koder, som jeg har skrevet. 1. New + nye tabel fil fungerer fint, og jeg nødt til at integrere USART del i det 2. Den Usart RC-filen er den jeg har skrevet til seriel kommunikation med ZigBee. Koden skal fungere som: Viser ud data fra EEPROM, og når nye data er modtaget, vil det tage det og lagre i EEPROM og derefter begynde at vise hele igen. Please hjælp. Tak