hjælpe, hvordan du tilføjer en ordentlig foder gerne IE3D i MOM kode?

J

joinhappy

Guest
Hvem er bekendt med foder af IE3D?Jeg ønsker at udvikle en MOM-kode for antenne simulation bruge samme foder som IE3D med henblik på at sammenligne med det,
hvordan man kan tilføje den korrekte foder, tak.

joinhappy wrote:

Hvem er bekendt med foder af IE3D?
Jeg ønsker at udvikle en MOM-kode for antenne simulation bruge samme foder som IE3D med henblik på at sammenligne med det, hvordan man kan tilføje den korrekte foder, tak.

Takket svarun,
Nu jeg brugte foder af delta-kløften metode, men jeg kender ikke IE3D's feed metode, jeg vil sammenligne min stråling mønster resultater for en flerlaget microstrip line model med IE3D's, men ikke kan.Min simulation er i høj frekvens, kan jeg sikker på, at min kode er god, og jeg føler foderstoffet model og foder punkt er meget afgørende for at sammenligne.Kan du hjælpe mig?tak.

joinhappy

for beregning af stråling mønster, foderstoffet model er ikke afgørende.Du burde få et anstændigt resultat med en foderstofvirksomhed model.Den Indgangsimpedans /
retur tab / resonansfrekvens er mere følsomme over for foder model.Problemet set koges ned til, hvordan du beregner impedans matrix og magnetisering vektor.

De de-embedding algoritme er vigtigere end hvordan magnetisering er anvendt.Hvis jeg finder det resultat at være forskellige fra dem i IE3D, jeg vil lægge mere tid på at kontrollere de-embedding, snarere end at bekymre sig om foderet, selv om disse to er beslægtede med hinanden.

Hi Loucy,
Jeg er meget interesseret i at lære om de forskellige de-embedding algoritmer og deres relative merits.Can du give mig nogle info om dette, eller punkt til et reference.I mig ikke en mikrobølgeovn ingeniør, men jeg gøre mere for fysik relaterede stuff.Thanks.

-svarun

Hej, Kære Loucy, Thank you very much.
Jeg har undersøgt min fyldt impedans matrix ved hjælp af en patch antenne spredning område problemet og har gode resultater med henvisningen.så jeg tænkte matrix fyldt ikke er i problemer.I praksis
vil jeg bare antage fodring spænding 1 V indsættes en rank normale fælles egdes af microstrip linje, og derefter beregne strømme af alle elementer,
og derefter beregne de rediation mønster, er det rigtige for stråling mønster beregning?Jeg føler også, måske noget galt for magnetisering vektoren tilføjet, Kan du hjælpe mig og give mig nogle reference om de-embedding algoritme og dens anvendelse?Jeg har set det på internettet, men kun få resultater kan anvendes, er jeg ikke forstå, hvordan man bruger den metode, kan du hjælpe mig?Mange tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back