C
Cypern
Guest
Hej kære venner im fra Cypern, og jeg synes, at denne nice web siite og jeg har få gode informationer, jeg har et projekt omkring halvdelen bølge diople antenne min friens vi har data, og vi er nødt til at trække det i Matlab og im beder om:
Hvem kan bruge Matlab, hvis de kan hjælpe mig ..hvordan man kan drage polære design for halvdelen bølge dipole antenne bruger Matlab Jeg håber nogen kan hjælpe mig til at gøre det jeg har gjort det ved at udmærke sig ved nu, vi har brug for det senest Matlab, og hvordan kan vi bruge (GUI)
eksempel
0 \ 0
30 \ 5
60 \ 6
90 \ 10
..
..
330 \ 5
og jeg vil gerne hvis u kan rådgive mig med bøger, at samtalerne omkring halvdelen bølge dipole antenne
Jeg håber, at jeg kan finde en hjælpe mine hensyn til hver en
Hvem kan bruge Matlab, hvis de kan hjælpe mig ..hvordan man kan drage polære design for halvdelen bølge dipole antenne bruger Matlab Jeg håber nogen kan hjælpe mig til at gøre det jeg har gjort det ved at udmærke sig ved nu, vi har brug for det senest Matlab, og hvordan kan vi bruge (GUI)
eksempel
0 \ 0
30 \ 5
60 \ 6
90 \ 10
..
..
330 \ 5
og jeg vil gerne hvis u kan rådgive mig med bøger, at samtalerne omkring halvdelen bølge dipole antenne
Jeg håber, at jeg kan finde en hjælpe mine hensyn til hver en