hjælpe med ansigtsgenkendelse prjt

P

pramitha

Guest
hello frnds ...
Er ny på dette forum ... så venlig at hjælpe mig.

Er en endelig yr studerende laver projekt om ansigtsgenkendelse ved hjælp af neurale n / WS n DCT ...
Kindly hjælpe, hvor jeg kan få matlab kildekoden r bøger, r papirer med relation til denne.
plz hjælp mig

Dig er nummer til approches til ansigtet Recg .....
Du kan vælge en af disse

1) PSA
2) MCT
3) DCT
4) Neural Networks

PCA er bedst egnet, fordi det giver bedre energi jordpakning, men beregningen er mere i forhold til andre metoder.PSA baseret ansigt regn blev gjort ved Turk & Pentland (chk google), kan dette MATLAB koden kan findes på internettet.Du kan vælge DCT til din ansøgning, er jeg ikke meget kendskab til MCT.I dont have nogen idé om Neurale netwrok appproch fordi den transformation, der anvendes i dette er ikke kendt for mig.
Jeg kan give dig papirer med relation til PSA apporch alene.
Hilsen
Chandresh

Hej,

Thanx for ur svar ..nyttige.Jeg har besluttet at bruge DCT n RBF neurale netværk for min prjt.CUD u netop gve den matlab koden til at r hjælpe mig med de bøger, som kan anvendes b ...

Nå, I dont have kode for DCT.Du kan downloade reference kode PSA baseret Face Recg.fra Mathworks centrale fil udveksling hjemmeside.

Du kan skrive ur kode ved hjælp af det.Bare ændre omdanne og relaterede parametrs.
Hilsen
Chandresh

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=784975 # 784.975
denne 1 kan hjælpe u / / /

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back