hjælpe med at forbinde MT8870 og ISD-chip

C

corner_boy

Guest
Jeg forsøger at opbygge en lyd klartone.Så når den person, der ringer op til et nummer på telefonens tastatur, vil de være i stand til at høre det højt, nummer eller en knap, de skubbede verbalt i stedet for en klartone.

-------------------------------------------------- --------------
Eksempel
Bruger ringer op til 1-800

Brugeren vil høre "en" "otte" "nul" "nul"
-------------------------------------------------- ---------------
Opførelsen af MT8870 blev fundet online til en begyndelse
http://www.electronicsforu.com/EFYLinux/circuit/jun2003/CI-2-DTMF.pdf

dette var lavet på nøjagtig og fungerer præcis som det hedder i pdf-fil.

Nu har jeg en ISD2590 chip, der kan optage op til 90 sekunder, men jeg må ikke brug for mere end 12-15 sekunder i alt.Jeg ønsker at registrere antallet verbalt og når jeg ringe til et nummer, der har specifikke budskab spille.

Jeg ved med at prøve at løse det og i at have det budskab spille ud, men jeg synes at mangle forståelse for at fange hvordan.

Jeg kiggede gennem filerne fra:
http://www.isd.com/products/chipcorder/applicationinfo/

hvor der er god information i at lære, hvordan ISD chips arbejde.Så hvad jeg tænkte, at produktionen af MT8870 skal sluttes til A4-A7 forlader andre gounded input, fordi de ikke vil være behov for.

Jeg ved ikke, hvor de skal gå derfra.Hvordan at registrere de beskeder og afspille dem, når telefonen underlag er ringet op.Jeg tænkte på ved hjælp af en grundlæggende stempel, men kun syntes at lige tilføje et ekstra trin i dont behov.Hvis nogen kan hjælpe mig, ville jeg virkelig sætte pris på det.Hvis jeg er uklart, om noget bare at sige det og dårligt forsøge at fylde dig med det, jeg kunne ikke have sagt.

Thank You

 
Niedawno media poinformowały o sklepie internetowym Euro-24.com.pl, który inkasuje pieniądze, ale nie realizuje zamówień. W serwisie Opineo.pl klienci publikowali pełne emocji wpisy, prześcigając się w ostrzeżeniach przed zakupami w tym sklepie. Sprawą zajęła się policja, ale strona internetowa Euro-24.com.pl wciąż jest aktywna.

Read more...
 
Ok jeg gætter ingen huh?

kan man bare hjælpe mig mere med ISD-chip?

 
Hej,
Jeg tror stort set, du har brug for en microcontroller grænseflader til lyden IC opererer i to tilstande-optagelsestilstand og Kør mode.In optagetilstanden, de mikrokontroller udvælger forskellige hukommelsessegmentet adresser for chippen, og ved hjælp af en stemme aktiveret skifte gemmer ciffer lyd i forskellige hukommelse segmenter.Det betyder også, du har brug for de nødvendige audio kredsløb om bord.I køretilstand mikrokontroller tager input fra de DTMF modtager og vælger den korrekte hukommelse segmenter for at afspille lyden.

Hilsen,
Laktronics

 
hej
laktronics er rigtigt. U r absolut nødvendigt at bruge en Uc eller design dit job med opbud af porte (brug for at vide vhdl) for ISD alvorligt brug ISD25120 (25 Serien er velegnet til eget brug)

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top