hjælpe på UVLO

K

kaitlyn

Guest
Hallo venner,

Kan du give mig nogle reference kredsløb af UVLO.
Jeg er lige ved, at det bør være en komparator bruger spænding adskillelsesstolpen at gøre volatge uanset hvad du ønsker.og så er vi nødt til at sammenligne denne værdi med henvisning.

Men hvad
er spændingen for sammenligningsstedet?hvis jeg har brug for 24V, 2.5V UVLO
kan de bruge en komparator med 2,5 Forsyningsspænding?

jeg bare ikke har nogen ide om, hvordan UVLO ligner,
kan du give mig nogle fingerpeg: D

Kaitlyn

Sammenligningsstedet du skal være operationelle ved meget lav spænding for at sikre UVLO operation sker korrekt under alle proces hjørner.Samme med reference!Du kan måske give en henvisning af en Vbe eller en femte af en transistor.
En anden lettere måde er at bruge Bandgap celle.Hvis du forholdet mellem udbuddet og anvender det til det punkt, hvor bandgap spænding er genereret kan du bruge ejendommen, at når leveringen ville være sådan, at forholdet kommer ud for at være den bandgap spænding da kun mærkespænding på PTAT og IPTAT filial vil blive lige og så det bliver ligesom en komparator.

Hej!

Du kan referere denne papir til dit design.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

UVLO er blot en reference og en komparator, som kan arbejde under meget lav spænding.
Et spørgsmål bør være omfattet: hvis spændingen er for lavt til UVLO til at arbejde ordentligt, de kredsløb, som formodes at være shutdown vil ikke blive tændt lejlighedsvis.
Du vil mødes spørgsmålet i konstruktionen af UVLO.

KS-7 wrote:

Hej!Du kan referere denne papir til dit design.

Hej,
Du kan bruge en komparator med eksterne modstande for at få den ønskede tur, og også den ønskede hysterysis.Check bogen af CMOS analog ckt designet af Allen Holberg.There er eksempel på komparator med eksterne (ikke indbyggede) hysterysis.
Du kan realisere både uret og anti ur kloge hysterysis.
Hilsen,
Dhasmana.

Det er virkelig vigtigt at kontrollere kredsløbet stat, når udbuddet er for lavt til at starte op henvisningen.
Det er perfekt til at inddrage en henvisning god afsløring kredsløb.hvis ikke, magt på reset kan anvendes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back